Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

lägenhet och kläder :D

Av frida nilsson - 31 mars 2010 19:33

haft en toppen dag.. men är helt slut nu. orkar inte nått alls.. phu.. varit iväg sen 12.

Pappa och jag började med en fika på kristinas.. massa mysigt. Sen var det att besiktiga lägenheten och få nycklarna.. :)

När vi kom var de ända jag såg en massa massa hål i väggarna.. Shiit.. men efter en bra deal kom vi överens om att jag får nya tapeter i hela lägenheten. Detta gör ju dock att jag inte kan flytta in på ytterligare 1,5 vecka. Men de känns helt okej. Så vi valde ut vilken färg jag ville ha. Lite mer beigh än vit blev de.. mycket vackert :D

Tror jag kommer trivas till tusen faktiskt. Så fort allt är i ordning.. :P


Sen kom veronica och hämtade upp mig. Vi drog in till Kstad för lite shoppping.. :P Lite blev de.. ännu en större bh.. ( hahahah dom växer iallfall) och ett par leggings.. Alltid bra.. Hittade dock ingen tröja, men när vi kom hem så hade mamma fått ett sms om att de låg ett paket från hm i stan. Så vi hämtade upp de.. och där fanns en jätte fin tröja i rosa :P och ett turkost linne.. och lite andra underkläder.. Gottans :P


Nu sitter jag helt slut i soffan.. hittar inte min internetdosa så jag kan betala räkningarna och pallar inte ens leta.. frå väl göra de senare.. ;)


lite halv 8 hos mig,  på de så ska nog kvällen bli bra :D  

LOve


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nilsson - 10 maj 2011 21:02

Åh idag eller ja rättaresagt för ett tag sen så fick jag känna på den riktiga känslan av trygghet. Inte att jag känner trygghet till någon men att Trias verkligen är trygg hos mig. De har han klart varit hela tiden men nu märkar man de såå tydligt. ...

Av frida nilsson - 9 maj 2011 20:12


Trias somnade 20 över 7 ikväll :D weii.. de har inte hänt på lääänge :P Han är i vanligafall en riktigt kvällsbebis :D innan 9 somnar han aldrig :) Han är som sin mamma :P   Idag har vi varit på babyrytmik i församlingshemmet. Riktigt roligt är d...

Av frida nilsson - 8 maj 2011 07:27

efter en helt hyfsad natt så tror jag att vi beger oss hem till mamma å pappa för en heldag där ute på landet ;) hehe.. kanske ska jag ta cyklen me mig och cykla en sväng där ute :P Vi får väl se :P   Tror jag beger mig dit ganska snart så hoppas...

Av frida nilsson - 7 maj 2011 18:33

Då va de lördag. :D Men när man är ensamstående mamma med trias på heltid och allt de där så ser alla dagar likadana ut.. med sina fördelar och nackdelar såklart. Ibland saknar jag så mycket de där som man ser hos sina kompisar som me har barn. På ...

Ovido - Quiz & Flashcards