Alla inlägg den 6 mars 2010

Av frida nilsson - 6 mars 2010 17:16

Ne jag är inte full.. men helgen är fullsmäckad med saker att göra :) kul..

Igår hade jag en massa myskväll med god mat och Wrestling ;)


Imorse åkte jag och mamma på loppis direkt efter jag vaknat och skulle se om vi hittade en låg byrå att ha i nya hallen. Hittade dock inte ett skit :P

Hem till veronica med fika.. Massa mysdag me henne me.. <3 Varit ute och gått en lång promenad.. Och nu är jag hemma en snabbis för att byta kläder och bege mig hem till Evelina för lite maaat :P


Får se hur länge man orkar vara social idag :S Känner mig trött.. men ska bli mysigt att träffa söta kusinen :O)


Imorgon blir det göra de mesta klart på den digitala sagan vi håller på med som skolprojekt., Kul kul.. Den kommer bli mega bra :)


Men nuuu har jag bråttom.. Ha en mysig lördag mina vänner..

LOve

Ovido - Quiz & Flashcards