Alla inlägg den 9 mars 2010

Av frida nilsson - 9 mars 2010 07:47

HAha.. jag gillar dom, jag vet inte varför. Kan det vara för att alla andra verkligen inte gör de?

Absolut håller jag med om att dom är speciella på väldigt många sett. MEn tänk vilket liv de har??

hehe.. Ja pengar är inte allt? Ne jag vet de oxå! Men om vi ska sluta vara präktiga och stolta så kan man väl få drömma sig bort lite.

Jag skulle vilja bli en Hollywood fru. Tänk för det första att få leva och bo i Hollywood. Guuud.. Tänk sen att ha så mycket pengar på kontot att man inte ens kan räkna så långt.. De är grymt.

Sen kommer så klart alla mina tankar om att fan man kan inte sitta me så mycket pengar och inte skänka en väldigt massa till Behövande. MEn om man bara får drömma sig bort lite lite.. Jag känner mig så pass väl att jag vet att pengar inte betyder så mycket för mig. MEn visst hade de underlättat endel?

Tänk att få vara hemma med sina barn tills de börjar skolan? Tänk att få visa dom världen? Tänk att kunna köpa precis de du själv vill :D Ah å köpa allt till dina vänner, mamma å pappa. Wey, va jag hade shoppat loss ;)


Ja ibland känner jag att mina argument går över mina känslor. Men ah tänk, att få bo i dessa enorma hus. Inte behöva städa, tvätta eller laga mat.. :P

Bara mysa runt, shoppa och göra de man känner för varje dag :D


Eh jag vet inte riktigt. På vägen jag skriver känner jag nog egentligen inte att det är mina ord. Jag älskar mitt liv, även om jag ligger på minus typ varje månad. hehee ;)


Jag gillar i alla fall Anna anka. Hon e grym. Hon är självsäker. Tror många stör sig på henne för att hon vågar vara sig själv. Och har attityd.. I like her..


  

Och att se ut så när man är så pass gammal, ah då ska man inte skämmas ;)


Nu skolan.. låång dag i dag me.. Hemma runt halv 5 :( Se hur de ska gå..


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards