Alla inlägg den 12 mars 2010

Av frida nilsson - 12 mars 2010 16:50

usch jobbig dag i dag med men nu är jag iallfall lite gladare :) Precis varit och köpt de första bebis sakerna :D:D såå underbart roligt :)

Hittade en annons på nätet om bilbarnstol och babysitter.. Köpte båda för ett kanonpris :D:D Såå fint såå..

Kul nu när man vågar göra lite inköp och skönt att ha lite gjort så att man slipper alla kostnader på en och samma gång..


Weii kul.. Min bebis kommer få de bästa den kan önska sig <3<3<3


har pratat med Studievägledaren idag me.. och det verkar jätte svårt att göra ett uppehåll nu.. :( Skit ledsen och besviken blir man.. Men ska iallfall ha ett möte med några nästa vecka för att lösa de på bästa sätt..

Men min bebis är mitt allt. Och känner jag att jag behöver vara hemma så blir det så :)


Kvällen blir hos mamma å pappa.. Frank är oxå hemma idag :) Så vi ska ha lite fredags mys med god mat och godis.. ihihih..


Nu ska jag lägga mig i ett varmt och härligt bad..

LOve 

Av frida nilsson - 12 mars 2010 09:20

vaknade för en stund sen efter en natt med dålig sömn. Varit mycket tanker som snurrat. Men känner mig ändå en viss del starkare och piggare idag..

Väntar på att klockan ska bli 10 så att jag kan få tag i min barnmorska och diskutera hur jag ska göra nu? Är lite rädd för vad alla ska säga.. Men är mest nervös inför samtalet med Studievägledaren som har telefontid 13. Usch.. jag hoppas han har lika stor förståelse som de andra har haft och att det inte blir problem att göra uppehåll redan nu..

Men vi får se..


Mycket att behöva lösa.. Men de ska nog gå bra :)


Är hemma hos mamma å pappa idag me... så snart blir de frukost med pappa.. Mysigt.


Hoppas alla får en trevlig fredag :)


LOve


Ovido - Quiz & Flashcards