Alla inlägg den 16 mars 2010

Av frida nilsson - 16 mars 2010 21:11

Blev ingen bakpotatis idag heller :S Va nere på kopparsträdet i stan.. men dom hade bara en potatis kvar.. och vi var 2.. :P Och evelina kan man inte slåss med för hon e gluten allergisk så de va bara för mig att ge mig och välja något annat ;) Smörgåstårtbit fick de bli.. men de va oxå väldigt good :D

Efter fikan gick vi en runda på stan.. va inne på shackmatt vår egna lilla klädaffär och tänkte jag skulle se vad som fanns till stora mig ;) haha.. magen växer och även om jag fortfrande kan använda mina vanliga tröjor så märker man att dom blir lixom kortare och kortare.. Eftersom magen växer utåt ;) hehehe  sweet..

Provade de första mammabyxorna, men nja de känndes konstigt, men snart så är man ju tvungen.. Å med all typ av foglossning är jag så öm så klarar inte av mina brallor längre... legging å så småningom mammabrallor får de bli :)


Kom hem så hade vi fått den nya Hm katalogen med vår och sommarkläder.. Åh såna känslor och med detta fina väder vi haft idag så vill man ju bara ha lite nytt.. OCh så fick de bli... Tack vara än en gång en underbar mamma <3

Köpte på mig en hel del nya saker.. Å ja mammakläder fick de bli.. Så man kommer i de ett tag framöver oxå..lika bra.. va fan, de e ju meningen man ska köpa de när man är gravid och som sagt är det viktigt att de inte gör ont.. så jag blev grymt nöjd med klicken ;) Några linnen, en kjol, 2 tunikor och lite underkläder :D Weii nu längtar man tills de kommer.. :)

Bla. detta klickade jag hem :D


      


Nu sitter jag och pappa å kollar på tv och dricker pepsi.. Mumma.. :P

Och när jag sitter lite framåtlutad så känner jag verkligen bebis rulla runt :P så underbart.. <3


Min nya hyresvärd ringde idag me.. Får nyckeln till den om två vekor. :D:D Åh så kul de ska bli.. Så får hem och snabba på packningen lite nu.. så man snabbt kommer på plats. Är ledig i morgon så tänkte hem och plocka ner lite då :D


Nu ska jag å pappa mysa en stund till framför tven innan jag beger mig ner till låne sängen ;) hehe.. Sov gott mina vänner :)


LOve


Av frida nilsson - 16 mars 2010 14:52

Ska hämta upp söta evelina för lite sen lunch på stan :) Bakpotatisen som jag var så super sugen på igår får jag äta idag.. fast på stan.. :P hihih. Mys..

Behöver komma lite hemifrån och bara mysa.. Så snart hämtar jag upp Evelina på skolan och så ska vi göra stan osäker för en stund <3


  

Söt kusiner.. Här dock på fyllan ;) men lika goa för dej ;)

LOve

Av frida nilsson - 16 mars 2010 09:50

Ja bebis ligger nog och sparkar neråt.. För shit.. Jag är så kissnödig.. Och när jag blir kissnödig så e de bara genast till en toa.. Annars fasen ;)

Hehe.. vaknar en miljon ggr på en natt och måste bokstavlingen springa till toan :P hehe.. galet..


Skulle ju göra åh en sån good bakadpotatis igår.. Satte in den i ugnen lite över 5.. Tyckte där vid kavart i 6 att den borde blivit lite mjukare.. ne då lika hård som n'r jag satte in den.. Kollade igen kvart över 6. Lika hård.. Konstigt. Halv 7 satte jag in den i mocron istället. 10 minuter.. LIKA HÅRD.. MEN VA FAN!?!?! Satte in den en stund till.. men nu va jag ju såååå hungrig. vid lite i 7.. gav jag upp. tänkte då får jag äta en hård potatis då.. för nu e jag hungrig som fean..

Nepp smaka på den.. Å fick spotta.. De va nått galet fel.. på en potatis?!?! jaja.. på med pasta vatten.. Och ner med spagetti.. Så kvällens mat, vrålhungrig blev spagetti med bakpotatisröra.. HHAHA..


Idag är jag ledig.. Skönt.. Å nu kom pappa hem efter en runda med hundarna.. Så nu vankas det frulle..


LOve



Ovido - Quiz & Flashcards