Alla inlägg den 13 mars 2010

Av frida nilsson - 13 mars 2010 16:48

Ska ni verkligen se de skitet skriver brossan!! HHAHA.. JA de e klart.. även om de kanske är skit så har man ju suttit och tittat på alla deltävlingar så så klart att man måste se finalen ;)

Men är inte riktigt säker på vilken jag vill ska vinna.. Hm..

Här är iallafall finalisterna å jaa jag hoppas nog på hm.. Anna eller Eric. eller ne jag vet inte... Bara inte Jessica, Peter eller ola vinner så e de nog lungt för mig ;)

  •  Pernilla Wahlgren.
  • Andreas Johnson.
  • Peter Jöback.
  • Jessica Andersson.
  • Anna Bergendahl.
  • Eric Saade.
  • Salem Al Fakir.
  • Timoteij.
  • Darin.
  • Ola

Vem hoppas ni på ?

 

Varit en mysig dag med mamma. Åkte hemifrån halv 11 och kom hem efter 1.

Först lite loppis, och sen lunch på Richard en trappa ner. Suuuper goood mat i en

källare här i stan  <3 Sen direkt ner till morfar och är nästan precis hemma :)

 

Ikväll blir det hemmamys med Melodifestivalen. Kankse lite god mat och godis till de.

 

Nu får jag väl på något sett förbereda mig intför litteratur seminariumet på måndag.

Men det får gå som de går, jag måste tänka på mig och bebis i första hand :)

 

LOve

 

Av frida nilsson - 13 mars 2010 09:46

Lördag och 119 dagar tills mitt mirakel ska anlända :) I morgon har jag gått 23 fulla veckor och går in i vecka 24.. ballt.. :P

weii..

Sovit hos mamma å pappa i natt med.. Sovit lite bättre inatt. Vaknade som vanligt vid 6 å gick på toa. Sen somnade jag tillslut  om och vaknade av väckerklockan halv 10 :) Hade kunnat sova tusen timmar till, men ah bara man väl går upp så piggnar man väl till en sväng hoppas jag :)


Jag och mamma ska snart iväg på loppis.. De är alltid mysigt. Se om jag hittar någon byrågrej till min nya hall.. Sen blir det nog mys hos morfar..


Sen ikväll får vi se hur det blir. Är ju bjuden på inflyttningsfest men efter allt som hänt så blir det nog inte så. Orkar inte varke vara social alls så nja.. Får se vad de blir av de. Annars är det ju melodifestivalen ikväll.. Å de hade ju varit mysigt att titta på. Även om de e ganska kasst... hehe


Nu på med kläderna och borsta tänderna..


LOve 

Ovido - Quiz & Flashcards