Alla inlägg den 25 mars 2010

Av frida nilsson - 25 mars 2010 21:13






  


I ungefär 280 dagar är man gravid. Tiden går och jag älskar det.. <3 Jag har bara 107 dagar kvar.. och har alltså varit gravid i 173 dagar.. :)

Tänk att i 173 dagar har det levt ett mirakel i mig. Och om bara 107 dagar kommer jag få ha den i mina armar.. Jag älskar tanken.. Tanken på att få hålla en del av mig själv i min famn.. Åh.. Mitt mirakel är det finaste som finns och jag längtar mig tokig tills den vill komma :)

Herre min guud.. Nu börjar de gå fort.. Snart Söndag igen och då har man gått 25 fulla veckor.. Grymt coolt.. :D Nu växer den och de syns på magen :D thiii..

Imorse när jag låg i badet kunde jag se magen röra på sig.. Häftigt som fasen..  Nu har den verkligen börjar rulla runt så att t o m jag känner de.. Jag älskar de <3

Ja no har ju säkert redan förstått att detta mirakel är det finaste och bästa som hänt mig.. Så klart.. En bit av mig själv. Det är så bra som de kan bli :D:D

NU sängen och lite andra avenyn som jag missade igår..

LOve





Av frida nilsson - 25 mars 2010 07:50

Tooorsdag idag.. dagarna flyger föbli, tiden går så snabbt nu :D GOTT..


Uppe med tuppen idag.. Legat vaken lite i natt, varit så kissignödig men inte orkat gå upp. Så nu för en halvtimma sen fick jag springa.. hehe..:P Eh lika bra att stanna uppe tänkte jag.. Så fick de bli.. Magen e hungrig så snart blir de väl lite frulle. :D


Idag har jag lite inplanerat. Ska träffa en liten söt kusin som e hemma en sväng.. Sen fälja med pappa till frank och lämna lite grejjer.. Sen är klockan kanske 2. Och då blir de vila.. sen kommer mamma å så blir de väl mat.. :P hihi.. Kanske hem och packa en sväng idag om jag orkar de.. Snart fytt (inte tjat på de alls ne;) )


Usch såhär tidigt har jag inte varit upp på grymt länge.. Solen skiner iallfall lite granna.. de e ju najs.. Våren vill vi ha nu..


Nu tänkte jag börja med att kolla på Andra Avenyn på svtplay som jag missade igår.. :D:D


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards