Direktlänk till inlägg 28 april 2011

min dag.. hehe hänt mycket verkar de som..

Av frida nilsson - 28 april 2011 20:56

Weii lyckad dag, fast jag sovit bajsdåligt i natt.. :D Men varför vara bitter för de?? så här är ju livet som småbarnsmamma <3


Bus i morse, Trias är ingenstans och överallt just nu, men de är absolut inget jobbigt, eller jo ska väl erkänna att när han är på mina saker som typ ljusfatet på bordet eller stearinljusen i min låda så e de väl klart jag önskar han valde leka med sina leksaker.. MEN än en gångSå här är det!! å det är Underbart!!!

 

Uppe tidigt idag igen och vid halv 9 va Trias dööötrött, men sooova?? Nej mamma de kan man inte.. man kan ju missa nått.. hehe men så länge han inte är gnällig så e de väl okej att inte vilja sova förmiddag :D Efter 10 kom Malin och vi gick en runda med våra små barn :) Å ja efter ett tag somna faktikst Trias, vilket då innebar att vi kunde gå hem å käka. Malin hade med sin åhh mega goood Köttfärsås, så vi koka pasta och åt i godan ro medans bebisarna sov ute i varsin vagn :D


Efter maten busade Trias och Malins Theo på golvet.. Han är så goo lilla Theo. Men Trias är inte jättesnäll mot honom!! skitunge ;) Han ska på å pela honom i ansiktet, dra honom i näsan och de gillar inte Theo.. hehe.. men snart så, när Theo kommer upp i Trias vilda ålder då jädra ska dom busa, å då får Theo ge igen.. hehe..


Eftermiddagen blev utomhus :D Gick me Malin hem en stund och satt på gräset. Hann med en glass på stan me :D goooott!!!


När vi kom hem ikväll ville Trias sova!! NEJ sa hans mamma då, så de va bara att hitta på nått igen så han inte somna på golvet ;) hehe man kan ju inte vila kl 6 på kvällen heller.. nopp.. Ut på lekparken för andra gången idag och gunga å kolla in de andra barnen.. Weii lyckades hålla honom vaken tills halv 8.. kanon!


Phuu jag skriver för möt va ? hahah


Shoppat loss på HM nu.. gott.. BARA till mig själv! underbart!


Imorgon kväll är jag barnledig.. Ska fira Virre som fyllt 25, blir middag ute å bio.. De längtar vi till..

Nu blir de nog sängen (Njaa brukar heta så men blir ändå aldirg innan 11)

Sov gott mina vänner!

 

Morgonmys för Trias <3

   


Bus med Theo och Malin

     


Jag och min bandana

 

(kolla in mina grymt fina ögon!! )

 

Min goda lax som jag BÅDE lagade och åt ikväll :D Och Trias nya shoes - foppa va de ja :D Så jädra söta!!

   

LOve

 
 
Beluch

Beluch

29 april 2011 09:12

Ohh vilken fin blogg du har :)
Haha.. vänta du bara! När han börjar gå så kommer han vara på äääääääännu mer ;) Hehe..
Super fina bilder du har lagt ut i bloggen :D
Hade så bra!


/ DA BELUCH

http://www.beluch.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nilsson - 10 maj 2011 21:02

Åh idag eller ja rättaresagt för ett tag sen så fick jag känna på den riktiga känslan av trygghet. Inte att jag känner trygghet till någon men att Trias verkligen är trygg hos mig. De har han klart varit hela tiden men nu märkar man de såå tydligt. ...

Av frida nilsson - 9 maj 2011 20:12


Trias somnade 20 över 7 ikväll :D weii.. de har inte hänt på lääänge :P Han är i vanligafall en riktigt kvällsbebis :D innan 9 somnar han aldrig :) Han är som sin mamma :P   Idag har vi varit på babyrytmik i församlingshemmet. Riktigt roligt är d...

Av frida nilsson - 8 maj 2011 07:27

efter en helt hyfsad natt så tror jag att vi beger oss hem till mamma å pappa för en heldag där ute på landet ;) hehe.. kanske ska jag ta cyklen me mig och cykla en sväng där ute :P Vi får väl se :P   Tror jag beger mig dit ganska snart så hoppas...

Av frida nilsson - 7 maj 2011 18:33

Då va de lördag. :D Men när man är ensamstående mamma med trias på heltid och allt de där så ser alla dagar likadana ut.. med sina fördelar och nackdelar såklart. Ibland saknar jag så mycket de där som man ser hos sina kompisar som me har barn. På ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards