Alla inlägg den 10 mars 2010

Av frida nilsson - 10 mars 2010 07:30

Naw om omkring 122 dagar kommer mitt mirakel till världen. Du är så välkomen. Jag längtar efter dej såå..

Vaknade med tuppen idag, men haft en mysig natt och sovit gott.. Ganska ovanligt. brukar vakna en miljon ggr men nepp inte i natt :)

Men det är klart efter den grymt långa dagen igår :S Var i skolan till halv 4 sen hem och handla med mamma. Hemma vid lite över 5. Käka lite snabbt och lätt. VILA - grymt trött efter en heldag.. vaknar för att va tvungen att ta fram alla böcker som man tydligen måste läsa när man går högskolan.. hehe.. gjorde en del faktiskt. läste en hel bok :P Sen var kvällen tagen.. Halv 8 hos mig och sen fick man lite tebesök. trevligt. :)

Avslutade kvällen med House och sen sääänge :) Wey..  ♥

Idag hoppas jag dagen blir lugnare. Slutar halv 12 och ska bara ha en snabbt basgruppsmöte sen hem och mysa.. eller ja blir en hel del plugg idag me :S


Har varit inne och kollat en hel del på barnvagnar. Känner att jag vill komma igång med lite inköp så att man inte glömmer nått haha.. Ne men så att inte allt kommer på samma gång. Inte kul för plånboken :/

Men vet inte riktigt. Hittade en del men inget som va sådär mega bra. Får leda in mig på lite billiagre begagnat men samtidigt vill man ju ha en modern sak.. såklart..

Men det ska nog hittas :)


Nu får man väl klä på sig. Bilen kommer och hämtar upp mig om en halv timma. Joggingbyxor är lätt ett måste idag..

LOve  


Ovido - Quiz & Flashcards