Alla inlägg den 8 mars 2010

Av frida nilsson - 8 mars 2010 19:26

Kom hem efter skoldagen och la mig och vilade en stund, läste en av böckerna jag lånat av Anni. Strongt gjort när jag vatt så trött.. Men de gick bra. Började även läsa i den andra men där gav jag upp :P

Vid 6 tiden kom mamma på te besök :P Åh va mysigt.. Älskar när hon tar sig tid och komma hit <3.. 

  

Så snygga koppar.. å ja det är en chokladboll som tittar fram lite där ;) Fan, den skulle ju inte komma med ;) Mmm min graviditetsgrej helt klart.. haha..

 

Tror resten av kvällen kommer bli skit mysig.Även om man sitter själv :S Äntligen sätter lite nya serier igång. På listan idag står:

1. Halv 8 hos mig

2. Familjen annorluna

3. Svenska Hollywoodfruar

4. Secret lives of women

Najsig kväll med en massa tjejprogram :P thihi..


Nu luktar det gott gott av maten som står i ugnen ;) Kotlett med pommes och Berniesås.. hehe riktig singel mat.. hahaha


Måste ju avsluta inlägget med lite bilder på ah min underbara bebismage ;) Är man stolt eller.. hehe Älskar dig bebis <3<3

    


LOve



Av frida nilsson - 8 mars 2010 15:14

Det blev en lååång dag i skolan idag :S Men har inte varit så farligt förräns nu när man kommit hem -  är grymt trött, och huvudvärk till tusen.

Blir ett glas vatten en alvedon och SOVA på de.. För att vakna pigg om en stund och plugga :P

Hm vilken dag :S


Internationella kvinnordagen idag..alltid bra att komma ihåg..


LOve


Av frida nilsson - 8 mars 2010 08:00

Åh va trött jag är. Men till skolan jag ska.. Jag måste.. Usch jag vill inte. Men jo jag ska..

Hoppas bilen går hem kl 12. Så man slipper vara där hela dagen :S

Hade velat ligga hemma idag me och bara mysa med magen. :)

Upp och hoppa nu drar vi :S


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards