Alla inlägg den 15 mars 2010

Av frida nilsson - 15 mars 2010 20:54

Hm vad håller endel människor på med. Sitter och läser lite kvällstidningar på nätet. OCh endel artiklar är ju helt ah sannslösa..


Kolla igenom dessa helt underliga saker som människor kan hitta på:

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.1918916/bloggpolis-utreds-for-ollning-av-bil

Herre guuud! dom borde ju få avgå.. Vuxna män som håller på så. Inte klokt. Och till på köpet är dom Poliser.. ne usch..


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6783114.ab

Helt vansinnigt otäckt. Att döda sina egna barn. Vad är det för fel på endel??


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article6781044.ab

Åh sexigt.. Sveriges störta bloggerska Kissie får ett hångel med ett sjöodjur ;) Hm..


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6777517.ab

Herre guuud.. Ja ja.. vill man va tjockast i världen så visst.. MEN.. hm.. nej fan tänk en gång till..


Ne nu ger jag upp detta.. Det står endel väldigt lustiga saker i dessa tidningar.. hehehe.. kan man väl minst sagt säga... Som vanligt kan man ju läsa om alla brott och kriminalitet som händer. Som idag är vardagsmat. Tyvärr.. Men också en hel del konstiga saker som bara tar upp plats.. hehehe..

Har ni inget att göra så läs dessa konstiga saker :P


Bebis rullar runt i magen och de känns underbart.. Så nu ska jag nog krypa ner i sängen.. Kolla på Hollywood fruar och mysa med magen :) Lycka  ♥

 

LOve

 

 

Av frida nilsson - 15 mars 2010 18:18

Idag har man varit i skolan hela dagen.. ne nu ljög jag.. Varit i skolan till 12 sen hem till Wictoria för att göra klart den digitala produkten... Vatt hemma vid 3..

Så ja är helt slut efter denna dagen.. Men befinner mig hos mamma å pappa å de e ju mysigt.. :) Snart mat... bakad potatis med baconröra.. mmummma..


Bebisen rullar runt i magen idag tycker jag.. Älskar när den gör de :) Man blir lixom lugn i kroppen.. Mmm.. Bebis <3 frida = bäst :)


Imorgon är man ledig.. se om jag ska hem en runda till mitt eget och plocka ner lite porslin och sådär. Snart flytta.. Weiiy de gillas massor :) Ska inreda så mysigt till mitt mirakel. Letar efter spjälsäng, vill helst ha en i svart.. men vi får väl se.. hihihi..


Nu får jag nog göra röran till potatisen innan den brinner upp.. :P


LOve






Ovido - Quiz & Flashcards