Alla inlägg den 30 mars 2010

Av frida nilsson - 30 mars 2010 19:21

Tycker dagen idag har gått lite upp och ner. Vakande vid halv 10 tiden. Gick upp till pappa så käka vi lite frulle. Ja så som dagarna nuförtiden ungefär ser ut ;)

Gjorde lite skolarbeten och sen satte vi oss ute i soolen och mös..

Efter en stund kom vi på att vi va lite svultna. Så grillen var ett faktum.. Mmm grillade korv och gjorde klyftpotatis..

Kolla så gott de ser ut hihi


Man får vrida lite på huvudet tydligen me ;)


Efter maten tyckte jag att jag blev deppad.. :/ kom på mig själv att jag bara sitter.. Gör inte allt för mycket.. Men så kom mamma hem :) Hade köpt en jätte fin tröja till mig på hm som tyvärr var lite sådärr på. Men ska in själv en runda till kstad i morgon så då e de bara att byta den. Vi åkte även ner till stan och även där blev de lite shopping.. Kolla in mina första bebiskläder.. Å ja jag vet.. det blev en hel del.. Men man måste ju vara förberedd.. hihiih..



Ni anar inte känslan av att se sina egna första bebiskläder till sitt egna första barn.. Jag älskar tanken. Å jag vet att det är ett tag till tills den kommer.. Men kunde bara inte låta bli.. hiihiih.. :)


Kolla in de underbart söta hundarna som låg ute i solen med mig å pappa hela förmiddagen :)

     


Hihihi..


Måste bara säga en gång till att jag Älskar Mitt Mirakel mest av allt.. Lycka känner jag i heeela kroppen inför detta underverk <3

Fick en inbjudan till min kusin som fick en liten flicka för ett tag sen om dop. Så fint namn flickebarnet skulle få - MEJA.. är det inte jag som haft just Meja i tankarna.??. heheh joo.. men men.. så är livet.. Och jag tror säkert att dom har fått en ritkigt liten Meja.. Ska bli kul att se den.. :) Men har ett nytt litet tjejnamn på hjärnan. Men vad de är de håller jag hemligt :D


Så nu ska jag göra rääkmacka till mig och pappa.. :) Så gooooott... <3<3<3

LOve  

Ovido - Quiz & Flashcards