Alla inlägg den 26 mars 2010

Av frida nilsson - 26 mars 2010 16:25

Ja den kan man verkligen säga.. Suttit ute en bra stund och bara myst.. :D:D Så gott att kunna sitta ute. Man blir som en annan människa.. Och lilla bebis i magen gillar de.. sprattlar runt som bara den idag tycker jag <3


Snart verkar de som att mamma skulle sätta igång grillen :) herre guud, då är det vår.. :) De lunktar så gott när man känner lukten från nygrillat kött. Vi får väl se. men tror allt de lutar åt de :D


Idag har det varit en lungn dag. Gick upp vid 10. åt frulle. Sen vid 11 stack jag å pappa en lite runda och hämtade hans jacka i bromölla å lite så. Sen hem. vid halv 1 anlände mamma från jobbet. :)

Tyvärr med nyheter om att morfar hamnat på intensiven.. :/ Usch.. De är så jobbigt.. Men det är saker man tydligen måste gå igenom.. :(

Jag och mamma åkte iallfall ner till morfars stuga och fikade och mös med katten en stund :) Han blir så glad när han får sällskap och rääääkor :P

hihi.. Sen åkte jag och handlade och sen dess har vi suttit ute i sooolen :D:D


Nu blev de lite kallt så jag gick in.. Se om de är nått bra på tv och mysa ner sig i soffan en stund. Innan man ser vad kvällen ger :D


Hoppas ni andra me fått tillgång till sool och mys idag :) De gör alla människor gott..


LOve


Av frida nilsson - 26 mars 2010 09:47

Hihi.. vaknade tidigt idag me.. Innan 7 va jag uppe och gick på toa.. Tänkte nej jag måste få sova lite till.. Klarvaken gick jag ner i sängen igen.. Men lyckades faktiskt somna om och vaknade nu halv 10.. weiy gott..

Kommer man upp så har pappa varit på fiket och köpt frallor.. Vilken lyx. Å källarfranska som är mina favvoriter :P pappa han kan han ;)

Befinner mig alltså fortfarande hos mamma. Men på onsdag får jag nyckeln till lägenheten så då blir de hemmastadga sig igen :D:D Ska bli skönt, samtidigt som man fått som lyx hos mamma å pappa denna tiden.. Hhihihi.. Men det är man ju värd.. :D


Idag vett i katten vad som händer och fötter?!?!

Lets dance finalen, kan de va nått de? Nja vi får väl se.. :P

Hoppas de blir något trevligt iallfall, men de brukar de ju bli ;)


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards