Alla inlägg under november 2010

Av frida nilsson - 8 november 2010 19:14

Åh här sitter jag å Yasmine min förredetta Tina å myser i soffan. Har kollat igenom en massa bilder på hur man hade de förr.. haha.. låter som om jag vore evigheten själv, men riktigt så illa e de inte.. ÄN ;)


All fest man haft, alla fester man varit på.. Guud vilken tur man hunnit med allt innan man fick Trias.. Nu saknar man inte de livet ett dugg.. Visst jag börjar längta lite efter att få komma ut och träffa lite folk..  Att bara få koppla ifrån bebispratet å snacka lite vuxet.. hehe.. 


Har bokat in juldagen. Dååå är tanken att jag ska kunna ta mig ut i utelivet en sväng.. om nu Trias tycker de e okej ;) hehe


Vi passade på att spela igenom playlisten på spotify å hittade alla festlåtar me.. kul.. minnena bara öser över en :P Härligt.. haha.. de man kommer ihåg ;)

Fick upp nån låt som påminnde mig om rockfestivalen.. ÅÅh va sur jag va att jag missade de nu i år.. Tjock som få va jag.. så pallade mig inte ens ut å kolla läget.. Men min tanke är att jag ska kunna va iallfall en dag där nästa år.. Hitta mig en rockare ;) hmm..


jaha, idag har de varit en spännande dag.. babyrytmik - väldigt trevligt måste jag få säga.. Mycket sång å lek.. Trias älskade de :) Sen hem å invänta stoffe Trias pappa..  För idag skulle prästen komma å berätta hur akten ska gå till på lördag på Trias dop.. Åh jag längtar.. Så kul.. <3 Min prins ska döpas.. <3 Massa good tårta å kakor blir de efter sermonin.. :)


Nu ser jag att Trias myser i Yasmins famn.. Så mysigt ser de ut att jag nog vill va me :P hehe..  Här kommer lite hm bra bilder från förr ;)


            


LOve

Av frida nilsson - 4 november 2010 21:19

Tänte skriva alla mina tankar om detta program.. MEN så vaknar Trias.. så jag berger mig in i sängen å myser istället.. hihih.. <3


LOve

Av frida nilsson - 4 november 2010 08:51

ja ibland kan min 3 månaders lilla bebis sooova värre än en tonåring tror jag ;)

Här sitter jag uppe i soffan å väntar på att få morgonmysa med fisen, men han ligger fortfarande å sover i sängen :) Vällingen står redo men ja man ska ju inte väcka ett barn från sin fina sömna så lika bra att vänta ;) hehe.. tokbebis :P


Resten av denna veckan så är brossan hemma på besök.. Känns mysigt <3 Så idag blir de heldag me han å mamma å pappa :) Ska bla. kolla på hus.. Spännande.. Mamma har hittat ett gammalt ruckel hon hade velat ha ;) Åh ja vi får väl se om de e nått att bo i ;) Hade varit mycket om mamma å pappa kommer ut lite på landet.. barn behöver lite lantiskänsla.. de mår dom nog bra av..

haha inte för att vi bor i värsta storstaden, de flesta skulle nog kalla vår lilla stad landet.. men ja.. eh jag vet inte.. här luktar ju iallfall inte kogötsel å de gör de på de riktiga landet ;)


jaha Frank e hemma, mys på hög nivå de me.. Nu kommer han inte undan mer utan jag ska tvinga honom bära på Trias idag ;) hehe... han har tyckt att han är så liten än, MEN nu e de snart dopdags å då ska Frank va fadder å hålla Trias massor.. hehe Så lite övning behöver han nog ;)


På tal om dopet.. så lääängtar jag nått så fruktansvärt.. Å igår va Trias pappas flickvän här å bakade med mig tillsammans med Trias kusin å mamma :D Väldigt trevligt..  ( de är inte så invecklat som de låter, hehe ) Blev en massa goda kakor, som jag nu då ska försöka låta bli att äta upp innan nästa helg ;) hmm hur ska de gå?? ;)


Trias har fått en matstol.. å han Älskar den. Nu kan han äntligen vara med vid bordet.. sköönt.. för både mig å honom tror jag..


Ehh nu ger jag upp detta. ska gå in å lukta lite bebis innan han vill gå upp.. Blir alla mammor såhär som jag tross?? hihihi


      


LOve



Av frida nilsson - 2 november 2010 18:46

hej hopp gummi snopp.. ;)


idag har det varit en dag full av mys.. Jag å lillfisen åkte å hälsade på min mamma på jobbet.. Ungen charmar som vanligt de flesta.. hihi.. Riktig charmör e han.. Hur ska de gå när han ska börja träffa flickor ;) Sen åkte vi å handla lite på maxi.. Eftermiddagen slutade ÄNTLGIEN hemma hos underbara Veronica å hennes 12 dagar gamla flickbebis <3 Så söt är denna unge.. Jag börja nästan gråta. Liten bebis om man jämför med Trias. Man ser inte hur mycket dom föräldras förrän man verkligen träffar någon som är mindre.. Å hon va verkligen lite.. såå liten har inte Trias varit någongång utanför magen.. hehe..


Nu ligger vi hemma i soffan å bara myser.. Trias har ju kommit på att hemma är bäst, vilket då innebär att borta inte alls är speciellt bra.. Inte ens hon mamma å pappa får han ro.. Hemma är bäst! Man ser verkligen på honom när han kommer hem att allt släpper på något vis å en  gnällig unge blir suuuper glad på en gång.. hihi..  Vi får väl hoppas de bara är en periods grej, för jag älskar ju hitta på saker å bara mysa i andras soffaor är ju härligt.. men när Trias inte ritkigt gillar de så blir de mest jobbigt.. men skam den som ger sig.. hehe


De kommer många fina kommentarer emellanåt.. Men väldigt många frågor oxå.. Speciellt då om Trias pappa.. De förstår jag de är ju många som kanske läser min blogg men som inte känner mig speciellt väl eller alls, å då e de klart att ni undrar.. Trias har världens finaste pappa. Men ja alla som läser vet ju att vi inte lever ihop.. Utan han bor en mil från oss tillsammans med sin tjej.. som oxå är en helt underbar person. Trias träffar sin pappa så ofta de bara går.. Å jag är säker på att dom kommer ha en jättefin kontakt resten av livet :)


Imorgon är de oxå en dag med massa händerlser.. vi ska på mammaträff.. Å jag ska komma ihåg att ta me frallor.. Bhhaaa.. ska göra mitt bästa ;) sen blir de marknad med mamma å fika hos mammas kompis :) Sen blir de baka här hemma med Lina.. :D Vi ska få ihop nått gott till Dopen som vi ska ha för Trias nästa helg igen :D Som jag längtar.. de kommer bli så fint :D


Nuu ska jag glo tv.. ha en bra kväll mina vänner.. Å glöm inte berätta för alla ni älskar att ni gör de.. Man glömmer av att säga de ibland. Men de kan man aldrig säga för ofta! Man behöver höra de.. massor.. <3


LOve

Av frida nilsson - 2 november 2010 09:44

Ja de kan man verkligen kalla min prins - ÄLSKAD...

Allt börjar redan i magen.. När man länge gått å väntat, längtat efter att bli gravid, men inte blivit de så som man tänkt blir man på något vis deprimerad. När man längtar efter att få känna sparkar i magen å allt de där, att vänta på ett liv, ett liv man själv skapat å sen inte blir de, de är hemskt. Jag önskar inte min västa ovänn de.. Men så släpper man tillslut alla tankar, känslor.. Man glömmer bort att det är gravid man vill, ska bli.. Man har inte de i huvudet alls längre. Man leker singelliv å har allmänt grymt kul.. Så vaknar man en morgon å känner på sig att något inte är som vanligt. Gör ett graviditetest som visar +.. guud, vilken kärlek, vilken lycka..

Men så kommer man på sig, att man är singel, man är ensam.. man blir rädd.. Men min rädsla tog aldrig överhanden. Känslan av glädje  å kärlek va större.. mycket större..

9 månader efter de kom världens finaste TRIAS.. Jag är nu ännu lyckligare.. <3 Han betyder allt för mig. Att känna sån kärlek till någon man inte träffat innan, till någon man egentligen måste älska är inte svårt.. Man älskar från första stund. Egentligen från de att man fick +et i handen :D Kärleken till ens barn är underbar.. Jag är så lycklingt lottad att jag fick just Trias. Han är världens underbaraste kille.. <3


bla bla bla.. ni fattar kanske ingenting.. Men de jag egentligen ville säga är att jag är så lycklig.. jag å Trias är vår egen lilla familj å jag älskar honom.. Säger de varje dag till honom.. å jag vet att han vet att jag gör de <3 Han har många familjer som älskar honom, å de gör mig ännu gladare :D


NU ska jag slutta babbla ;) å ta min lilla son som inte alls vill ligga själv på soffan mer.. hehe..  Ska snart göra oss iordning för att hälsa på min mamma på jobbet å sen shoppa lite tror jag ;) de gör man ju inte så ofta. la la la lallaaa.. haha

Sen om jag hinner så blir de äntligen en runda ut till Veronica å hennes underbara ungar <3 Hoppas verkligen jag hinner ut idag :)


Nuu vill bebis ha mig.. ta hand om er alla där ute.. Å va lyckliga även om inte livet blir precis som man trodde, eller ville, eller hade bestämt.. De blir bra ändå.. kanske t o m ännu bättre <3


  


LOve

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards