Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

vagn

Av frida nilsson - 27 maj 2010 19:31

Sitter i soffan och glor runt på nätet :P Naaajs.. Mamma har precis varit här och hjälp mig att sätta på hjulen på vagnen.. så nu är den klar för att användas <3 så fiin e de :) tusen tack fina Malin och Ola <3


hehehe, mindre bra bild kanske.. men pallade inte ta mig från soffan så tog bilden härifrån.. men ni ser den jue lite.. svart å fin :)

  

bebis kommer älska att ligga i den :D


Letar rundor nu efter säng och skötbord, men hittat ganska fina på ikea nu.. så får nog bli en tur dit för lite inköp :)


Idag har man varit ledig.. varit på ett möte i morse, som gick skit bra.. En klump i magen släppte och de känns toppen..  Sen pluggade vi en liten stund.. Louise e så jävla haj på de där med Power Point och även denna gången gjorde hon ett kanon jobb.. Så nu är man redo för redovisning på måndag :)


Ja alla dessa hormoner som man har i kroppen.. Nu längtar man efter att få bli sitt "gamla" jag.. även om den inte riktigt finns kvar längre.. men att man iallfall får tillbaka lite stake och inte bara är mega känslig hela tiden. Jag orkar ibland inte med mig själv.. hehehe.. böjar för minsta lilla.. även om de e nått skit program på tv, så kommer tårarna.. hahha.. Ibland e de sjukt jobbigt.. men jag vet ju att de snart blir ett helt annat liv <3 ååå de längtas till tusen <3


NU lite mer koll på nätet sen ligga i soffan å käka godis tills man somnar ;) Imorgon blir de nog att träffa Veronica.. Jag hoppas på de iallfall..


LOve

 
 
Ingen bild

Emelie

27 maj 2010 20:09

Haha! Sen ska vi vara oroliga mammor resten av livet....

 
tanja

tanja

28 maj 2010 19:02

hej Frida!
vilken fin vagn det blev till slut=)
hoppas allt går fint när det är dags
kram tanja

http://frokenspero.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nilsson - 10 maj 2011 21:02

Åh idag eller ja rättaresagt för ett tag sen så fick jag känna på den riktiga känslan av trygghet. Inte att jag känner trygghet till någon men att Trias verkligen är trygg hos mig. De har han klart varit hela tiden men nu märkar man de såå tydligt. ...

Av frida nilsson - 9 maj 2011 20:12


Trias somnade 20 över 7 ikväll :D weii.. de har inte hänt på lääänge :P Han är i vanligafall en riktigt kvällsbebis :D innan 9 somnar han aldrig :) Han är som sin mamma :P   Idag har vi varit på babyrytmik i församlingshemmet. Riktigt roligt är d...

Av frida nilsson - 8 maj 2011 07:27

efter en helt hyfsad natt så tror jag att vi beger oss hem till mamma å pappa för en heldag där ute på landet ;) hehe.. kanske ska jag ta cyklen me mig och cykla en sväng där ute :P Vi får väl se :P   Tror jag beger mig dit ganska snart så hoppas...

Av frida nilsson - 7 maj 2011 18:33

Då va de lördag. :D Men när man är ensamstående mamma med trias på heltid och allt de där så ser alla dagar likadana ut.. med sina fördelar och nackdelar såklart. Ibland saknar jag så mycket de där som man ser hos sina kompisar som me har barn. På ...

Ovido - Quiz & Flashcards