Alla inlägg den 30 maj 2010

Av frida nilsson - 30 maj 2010 19:59

Då har denna vecka med ledighet tagit slut.. :( usch orkar inte ta mig till skolan mer.. Och efter denna helg?!?! BHA, borde verkligen sjukskriva mig.. MEN de kan man ju såklart inte :/ Har så ont.. Ont långt ner mellan benen.. inte kul alls.. Ser ut som en anka där jag går.. om jag ens orkar gåå.. :/ Usch.. bara de inte blir värre.. då kommer de inte gåå.. :(

Men har haft en mysig dag idag hos mamma.. Ätit skit god sommarmat och sen åkte jag å pappa å köpte jordgubbar.. ÅHH..


  


Går in i vecka 35 nu.. snart är man inne i vecka 40. jag som trodde bebis skulle komma innan, men nu börjar man tvivla.. Vi får väl se.. den e grymt välkommen nu iallfall :)

Magen e som den e :P lagom sådär stoor.. haha bjuder dock på en bild från just idag :D

  


HAr dock huvudvärk till tusen nu ikväll.. (ännun mera gnäll) haha.. Så ska vila min underbara kropp på soffan en stund nu.. sova tidigt idag me, ska ju upp redan 7 imön.. BLÄäää...


Trevlig söndag på er..

LOve


Ovido - Quiz & Flashcards