Alla inlägg den 1 maj 2010

Av frida nilsson - 1 maj 2010 14:32

Ny månad, nya äventyr :D ja så är det nog :) Imorgon går jag in i vecka 31, vilket innebär att vi är en vecka närmare förlossning :) Såå underbart. Nu tycker jag det börjar bli tung.. hur ska man orka hålla upp denna mage i 10 veckor till?? hehehe..

förhoppningsvis blir jag inte så mycket större än jag är nu.. jag tycker det räcker och blir över :D Men mysigt är det, suttit nu hela morgonen och tittat in alla rörelser som syns på magen.. hihihi.. myspys <3


Igår var det Valborg.. Å ja vad säger man om de?!?! Jag hade ritkigt mysigt hos Veronica, med god mat och mysigt sällskap :D Sen åkte vi in till stan för att kolla på brasan.. Ja fan, så irriterande, de toog ju fan miljoner timmar innan de ens kunde tända på skiten , och kören som försökte sjunga hördes inte.. Men raketerna på slutet var fina.. hm, vad kan de ha kostat?? ;)


Idag är jag lika sleten som alla de som festade hårt igår tror jag ;) Gick upp sent, och har inte gjort allt för mycket efter de.. Nu sitter jag hemma hos mamma, så trist att sitta hemma när man inte har internet.. :/ Men de skulle komma tillbaka på måndag eller tisdag.. så får väl hålla ut ;)


Nu ska jag plugga lite tänkte jag.. vi får väl se om tanken blir verklighet ;)


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards