Alla inlägg den 24 maj 2010

Av frida nilsson - 24 maj 2010 20:55

Yeah jag sitter å kränger popcoorn såå jävulskt gott ;) hihihi..

Dagen idag har bestått av lite plugg, lite kalas för bästa pappa som fyller år.. :D, lite bilkoll (dock inte till mig :(.. ) grillat och köpt bebiskläder :P hehehe.. en bra dag, men ikväll känns de i magen.. Tror bebis ligger och sparkar på mina revben.. AJ aj aj..


Kolla in magen.. den e stoooor nu ;)

    

En as snygg adidas dress har man köpt in, lite annat med..

  

      

kofta, bebisfilt och barbapapa body :)

Ja de mesta frida har köpt går i blått å grönt... hahha.. känner på mig att det blir en liten prins.. Men skulle de bli en lite prinsessa så får vi hoppas på att den gillar de lite mer killiga färgerna ;)


Nu Norska Hollywood fruar :P drömma mig bort lite.. hahaha


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards