Alla inlägg den 18 maj 2010

Av frida nilsson - 18 maj 2010 18:02

  


HAHA.. ja en aning brunare och inte en mage som syns mer än en själv. Ja ibland känns de som att man inte ser något annat hos mig än min mage :P Var finns jag? Bakom den.. Jag älskar magen, eller ja iallafall filuren i den.. men man blir lite trött av att det är de ända man ser när man går förbi en spegel ;) Snart e bebis ute och jag ska motionera meest i hela världen :D


Idag har man varit på lunch med Elin.. väldans trevligt.. Vatt på Ritz och käka smörgåstårta och sen en chokladboll :P Gottan.. Inget man blir smal på dock :P

Sen vila jag en stund, innan jag åkte hem till mamma för att få ännu lite mat i magen ;) Grillat har vi gjort här.. mycket najs väder idag.. så har passat på att vara ute så mycket jag bara orkat..

Elin och jag kom på oss själva att redan börja klaga på sooolen, fast det är första dagen detta året de varit varmt.. dum i huvudet är man som klagar.. Solen är underbar, såklart.. :P

Nu ska jag se om jag kan göra de sista av pluggandet.. Har inte tid i mån.. då vi första ska på museeum med skolan och sen på föräldrarkurs.. hoppas de me kommer gå bra..


LOve

Av frida nilsson - 18 maj 2010 10:47

Usch nej.. idag är en sån dag där jag bara läääängtar.. Alltså att man kan längta så efter någon man aldrig har träffat.. Men gråten sitter i halsgropen. Jag vill bara hålla om dig, känna din bebislukt, se ditt fina ansikte.. JAG LÄNGTAR EFTER DIG.. massor..

Jag vill veta vem du är.. vad du tycker om, jag vill lära känna dig.. Vill ha dej på min mage,  inte innuti den.. Jag vill hålla om dej, känna dej.. åååh..

Ja, idag är en dag jag bara vill att du ska komma.. jag längtar och älskar dej till tusen <3 Mitt egna lilla mirakel <3

  


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards