Alla inlägg den 26 maj 2010

Av frida nilsson - 26 maj 2010 10:11

Uppe med tuppen.. mmm.. :/ halv 7.. men somnade om på soffan efter ha ätit lite fil mot mina om de nu är sura uppstötningar, halsbränna eller magkatarr de vet jag inte.. Bebis tryckar all mat uppåt vilket gör att de svider och känns allmänt dåligt i magen å halsen.. Men tydligen ska filmjölk hjälpa till och ta bort de.. :) Vi får väl se.. :P Så filmjölk med ett halvt kilo socker på glider ner i magen några ggr om dagen nu ;)


Onsdag idag ja, gött snart helg, snart nästa vecka, snart den 9:de juni :D:D Då är det avslutning i skolan... sooom jag längtar.. Sen blir man hemma i över 1 år :D Ja ända tills hösten 2011 :D:D


Idag ska jag på föräldrarkurs kl 2.. SKa bli kul.. Nu är jag hemma hos pappa, kom med weinerbröd och frallor för en stund sen.. så vi har precis tryckt ner de medans vi satt ute i trädgården.. guud va härligt. Man har tur ibland att man har en pappa som e hemma jämt.. hehe.. speciellt när man själv är de.. och de blir så avslappnat och mysigt att bara sitta och snacka en stund och fika.. såklart ;) Och snart går ju mamma på lärarledighet så jag har mina söta föräldrar hemma hela sommarn :D De kommer jag och bebis gilla :D


Nu ut lite till i soolen innan den går i moln för idag... :)


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards