Alla inlägg den 2 maj 2010

Av frida nilsson - 2 maj 2010 14:45

pigg va man en stund på morronen, nu har man precis orkat sig upp igen.. hm denna helgen har jag tillbringat på soffan :/ Men känner mig piggare nu.. Jag och mamma håller på med söndagsmaten.. Varmröktlax med gräddfil och gräslök, kokt potatis och ägg :P Mmm Mumma.. :) LÄngtar efter att få sätta tänderna i de ;)


Fick jätte fina bebiskläder av mamma idag me :D Polarn och pyret set i marinblått.. åh så gulligt.. nu får hon sluta köpa till mig, ungen kommer inte ens hinna använda de jag redan har ;) Men kul och mysigt är det.. <3


NU maaat..


LOve

Av frida nilsson - 2 maj 2010 12:08

Wiiee... känner mig glad idag :) Härligt.. vaknade av sooolen som sken in genom fönstret.. åh snart är det verkligen sommar :)

Idag går man även in i vecka 31.. De sista magiska veckorna är på ingång :P Nu har man alltså mindre än 10 veckor kvar.. - galet ;)  Å fullt ös är det verkligen i magen.. den lilla/e sparkar som aldrig förr :P wey va najs :)


Imorse vatt jag och mamma på loppis en sväng.. en riktig söndagstur ;) alltid kul.. Nu sitter vi hemma hos henne och har precis fikat på rabarnerpaj.. mumma..

Strax ska jag sätta igång att plugga.. :/ mindre kul, men måste göras.. Imorgon börjar skolan igen.. med blandade känslor.. men känner iallfall att sommarlovet närmar sig.. å att snart kommer bebis till världen :) <3


Jaha, redan vecka 31 alltså.. Nu är bebis typ 42 cm lång.. Å de e ganska så stort enligt mig. hihihi.. omkretsen på huvudet är nära 30 cm.. ÅH de kan man absolut kalla STORT.. shiit.. å de ska ut.. ah.. härligt :) den väger mellan 1,6 oc h 2kg..

Älskar att veta att den ska komma snart..  <3


Nu plugg, bha.. trist.. :/ Ha en bra söndag allesammans :)


LOve


Ovido - Quiz & Flashcards