Alla inlägg den 11 maj 2010

Av frida nilsson - 11 maj 2010 21:08

hehehe.. sant.. jag har inte hoppat över någon vecka.. utan befinner mig i vecka 32..

Kan ni fatta vad tiden gååår? 8 veckor kvar, två månader.. herre gud i himmelen :D

Känslan är underbar.. Jag vill vill vill att tiden ska gå snabbt nu.. Är så nyfiken. Vill veta vem du är, hur du ser ut, vad du ska heta... massor vill jag veta om dej.. Är du lik mig eller e du lik din pappa?? Du kommer bli sååå söööt vem du än är lik ;)

Farligt sagt, men sant :P


vad händer i vecka 32 då?

Bebis väger drygt 2 kilo och är ca 44 cm lång.. :) Min bebis är som sagt vänd med huvudet neråt, och jag tror den är väldigt nyfiken på att få komma ut :D Den har inte så mycket plats att röra på sig numera, utan ligger i fosterställning. Ibland kan man känna sparkar som rör revbenen. De kan göra ont. Jag känner bebis rörelser massor, men kan inte säga att jag tycker det gör ont.. Än har den inte träffat revbenen.. tur kanske.. hihiih..

Däremot har jag lite svårt att äta, och blir snabbt mätt.. Kanske e tur, slipper man gå upp så mycket mer i vikt.. hehehe.. bebis får förhoppningsvis vad den behöver..

Spänningen stiger och jag känner mig halvt förberedd. Känner att alla saker inte riktigt än är inhandlade, men de ska de bli denna månaden... :D

Kuligt :)


idag har jag varit i skolan, en stund. Haft redovisning i musik och bild och det gick skit balla bra :D Ikväll har jag skrivit klart min pedagogiska grundsyn, vilket är grymt sköönt.. :D Så snart är allt inlämnat och klart i skolan med :D


NU ska jag hem och sooova.. imorgon är man ledig och på to ska man sitta med några i klassen och skriva på ett arbete om konflikthanteringen i skolan.. :D Sen är man ledig till onsdag nästa vecka.. GOTT :)

Men nu hem och krypa ner i sängen.. får mycket gjort när jag varit hos mamma.. och för tillfället är det sköönt att slippa sitta själv om kvällarna :D Men hem till min säng de vill jag ;) hihih


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards