Alla inlägg den 3 maj 2010

Av frida nilsson - 3 maj 2010 18:47

Måndag och första skoldagen avklarad.. Usch ja nu kom man ihåg hur det är att gå i skolan igen.. fan va mysigt det är att vara på praktik alltså.. Nej så farligt är det inte inne i skolan, det är ganska kul, men vissa dagar e de bara så skit trist... hehe... Mått illa som en idiot idag me, kan varit de som gör att man bara velat hem.

En kort vecka ifs, gick till halv 1 idag går till halv 12 resten av veckan och ledig fredag  :D De gillas skrapt. Sitter hemma hos mamma nu och pluggar lite, skriver på ett arbete om engelsk didaktik.. ÅH ni hör hur intressant det låter va?? haha.. nej det är faktiskt en ganska så givande uppgift.. :P


Idag har jag och mamma varit och fika.. åh det är så mysigt att bara få vara med henne själv ibland.. Va och åt bakad potatis på kristinas... Somnade direkt när jag kom hem från skolan , så när hon ringde och frågade om jag hade nån mat eller om jag ville gå å fika var svaret givet, såklart ;)


Annars blir de lungt ikväll, ska bara sitta här och göra lite nytta tänkte jag, så man slipper de när man slutar tidigt resten av veckan.. Så lika bra att fortsätta.. :)


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards