Alla inlägg den 31 maj 2010

Av frida nilsson - 31 maj 2010 20:52

hahaha.. ja mina veckohandlingar består för tillfället av ingenting.. å jag skrattar varje gång jag ska betala.. Idag va jag tvungen att ta en bild på denna veckans storköp... ;)

man kan väl lätt säga att de blev lite gott och blandat.. hahahha..

Choooklad är ett måste, som ni kanske ser ;)

Hyrde även filmen Göta Kanal 3.. den va helt okej, men måste erkänna att båda de två andra e bättre.. :P

Mysigt att titta på film faktiskt.. Ibland känns det skit att hyra en film själv, man vill så gärna dela vardagen med nån.. hyra film tillsammans med någon.. Alltid kommer tanken och man hinner bli lite ledsen, men de går bara fortare och fortare över.. och när man funderat på de så e de ju inte så farligt. Jag har ju mitt lilla mirakel som rullar runt i magen och reagerar på höga ljud, så man kan ju säga att vi har kollat på filmen tillsammans.. hihihi.. Nej men ni förstå eller ja ingen förstår ju om man inte själv varit i min situation, så e de ju.. men ni som e de eller varit de ni vet att vardagen kan vara sjukt så ensam.. men om man bara tänker om så ser man hur mycket man har.. Å de ska man ta tillvara på.. :)

  

Myser under filten med mirakelbebis <3 Lovley :D


LOve

  

Ovido - Quiz & Flashcards