Alla inlägg den 17 maj 2010

Av frida nilsson - 17 maj 2010 21:28

Ja det kan man väl säga att jag haft idag.. hehhe.. Vaknade av väckarklockan halv 9 i morse, trött som en idiot.. :/ Låg kvar tills strax efter 9 och gick direkt ner till tvättstugan.. Ibland är det trist att inte ha egen tvättmaskin, hade sån där skit tid idag mellan 7 och 12. Hann tvätta två maskiner så de va ju skönt..

Mellan tvätten hann jag städa.. Alla dessa historier man hört om alla som får stödnojjor när de går in i de sista veckorna innan förlossningen.. De stämmer verkligen.. NU vill jag ha de rent rent rent omkring mig. Damma av i varje litet hörn.. Fint blev de. Sen kom Veronica en sväng, fick lite bra saker att ha till bebis.. Hon är ju bara fööör goo :D

Klockan ett kom Louise och Wictroia hit så pluggade vi ett par timmar. Direkt när de gått kom kusin Evelina hit, och vi snackade lite skit och käkade räkmacka :P gottisch. :D Sen kom kusin Filip med en stund, alltid lika trevligt med sällskap :P


Sen vid fen kom mossan. Hon hjälpe mig att få mina köksluckor riktigt vita.. Å de blev så fint :D Vi käkade lite mat från Richard en trappa ner :P gooooott..

När hon gått satte jag mig vid datorn och pluggade en stund.. Å nu sitter jag och tittar på Hollywoodfruar. Det är ju så jälva underbart :D

Så ja min dag har innefattat mycket och jag har haft fullt upp. Å jag hoppas verkligen att jag kan soova massa gott i natt.. :)


Imorgon är  man ledig och ska soooova as balla länge... Men innan 1 måste jag upp.. hahah för då ska jag träffa Elin på Lunch..

Ja jag säger ju de, jag skulle passa som lyxfru.. Göra av med pengar e jag så jävla bra på ;) Så finns de nån rik snygg kille där ute som jätte gärna vill ha en sööt tjej som kan göra av med pengar så finns jag HÄR... ;)


Nu mys i soffan..

LOve

Ovido - Quiz & Flashcards