Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

ibland då..

Av frida nilsson - 6 juni 2010 20:29

Längtar man bara mer än någonsin.. Denna längtan håller på att göra mig tokig.. Jag vill se dig, lära känna dig.. Åh vad jag längtar.. Tänk att ha dej på min mage, köra runt dej i din vagn.. Visa upp dej för hela världen!!  <3

snart snart snart, är du äntligen här.. Idag går jag in i vecka 36.. Åh de känns Underbart.. Nu är jag redo.. Nu kan du komma.. MITT ÄLSKADE BARN <3 MITT MIRAKEL <3

Jag vill se dej i dina kläder, bada dig i mitt badkar, se dej sova om nätterna.. Åhh som jag vill.. nu nu nu.. Jag vet att du kommer få de såå underbart här hos mig <3

Jag ska bli vi <3

Det är mycket tankar man har innan förlossningen.. Och mycket tanker kommer finnas där direkt efter den.. Men jag hoppas allt kommer gå fort, att jag så snabbt det bara går får svar på mina frågor.. Så att man kan leva i lugn och roo.. Och att vi faktiskt kommer bli en liten familj, även om allt är som det är.. 

Jag och bebis kommer iallfall bli en underbart fin liten familj <3


Nu har jag fått skiva av mig det oxå... Nu återgår jag till tv 8 och filmen Miffo.. hehe.. den e faktiskt ganska kul, om man bara ger den en chans :P Och den har ju endel att säga oss vanliga människor..


LOve

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nilsson - 10 maj 2011 21:02

Åh idag eller ja rättaresagt för ett tag sen så fick jag känna på den riktiga känslan av trygghet. Inte att jag känner trygghet till någon men att Trias verkligen är trygg hos mig. De har han klart varit hela tiden men nu märkar man de såå tydligt. ...

Av frida nilsson - 9 maj 2011 20:12


Trias somnade 20 över 7 ikväll :D weii.. de har inte hänt på lääänge :P Han är i vanligafall en riktigt kvällsbebis :D innan 9 somnar han aldrig :) Han är som sin mamma :P   Idag har vi varit på babyrytmik i församlingshemmet. Riktigt roligt är d...

Av frida nilsson - 8 maj 2011 07:27

efter en helt hyfsad natt så tror jag att vi beger oss hem till mamma å pappa för en heldag där ute på landet ;) hehe.. kanske ska jag ta cyklen me mig och cykla en sväng där ute :P Vi får väl se :P   Tror jag beger mig dit ganska snart så hoppas...

Av frida nilsson - 7 maj 2011 18:33

Då va de lördag. :D Men när man är ensamstående mamma med trias på heltid och allt de där så ser alla dagar likadana ut.. med sina fördelar och nackdelar såklart. Ibland saknar jag så mycket de där som man ser hos sina kompisar som me har barn. På ...

Ovido - Quiz & Flashcards