Alla inlägg den 15 juni 2010

Av frida nilsson - 15 juni 2010 22:11

Åh frida e sååå bra :D ja man måste vara glad att man är den man är.. å jag e numera mästare på Ikeaskit :P eller skit och skit, sakerna e ju helt okej när man väl fått ihop dom.. igår höll jag på i flera timmar med mitt skötbord, men de fick jag ihop. Idag har jag hållt på med Spjälsängen :P Åh de blev så fint.. Nu står den färdig och redo brevid min säng <3


Har tvättat upp all tvätt idag me.. Så har faktiskt varit väldigt duktig om jag får säga de själv.. och de får jag :)


Imorgon blir de besök hos Bm igen.. Ska kolla igenom mina värden igen.. Usch hoppas de inte e på väg till havandeskapsförgiftning.. :/ Men de e bra att hon kollar de ofta nu.. så hinner de förhoppningsvis inte bli för allvarligt innan man upptäcker de. Men min huvudvärk vill inte släppa och tycker jag haft lite ont i övre delen av magen.. Men de får vi svar på imorgon.. förkyld till tusen har man ju blivit, kanske de man känner av me och oroar sig i onödan..


Lite bilder på bebismage.. Har ju gått in i vecka 37 nu :P weiii..

      


Har börjat packa lite i bb-väskan.. shiit va svårt de e och veta hur mycket och vad man behöver ha med sig.. :p Men de ska jag väl fixa de me ;)


Nu tror jag att jag ska poppa mig lite popcorn fast klockan e så mycket... :) Mysa till de på soffan innan sängen väntar..

<3Älskar mitt mirakel så himla mycket <3


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards