Alla inlägg den 7 juni 2010

Av frida nilsson - 7 juni 2010 19:40

JA nu sätter de igång.. å NEJ jag kan inte gå.. jag orkar inte.. jag är för tjock.. för stoor.. för tung ;) hehehe..

Ett år sen sist man vatt där ute och kände på festivallivet.. fan.. jag gillar de.. Och min planering detta året va ju att hitta mig en rockare.. full med tattueringar.. Men nej dåå.. så bidde de inte.. men inget jag e ledsen över alls egentligen.. Jag har ju mitt lilla mirakel i magen :D


Men visst, hade riktigt roligt där förra året.. tycker jag nog.. kommer ihåg att de va KALLT!! haha kalla nätter som fan t o m frost någon natt.. hyy..

Jag och min dåvarande kille skulle egentligen inte gå, men gjorde ett inpulsköp på lördagen för att se de banden som va där då..  hehehe.. alla dessa inpulser man har gjort.. Kul kul kul.. de va de.. och frida åkte t o m festivalbuss hem, vilket hon inte alls gillar.. ;) men jag överlevde... ;)


Detta året verkar de va väldigt mycket bra band som ska spela.. och den stämningen som är där ute e ju bara såå underbar.. MEn jag hoppas för alla skull att vädret blir bättre, inte kul att ligga i tält när de bara är gegga överallt :/ usch nee..


Nästa år ska jag befinna mig bland alla andra ute i Norje.. de måste jag nästan loova :D Men sen vet man ju aldrig med mig, jag gör de som faller in och ibland blir de inte som tänkt.. hahaha.. men nja joo en rockare vill jag ha ;)


  



Ovido - Quiz & Flashcards