Alla inlägg den 17 juni 2010

Av frida nilsson - 17 juni 2010 10:08

Vissa dagar mer än andra.. Inte många där man känner sig pigg precis.. :/


Va hos Bm igår, och det gick bra.. ska gå på exrtakoller fram till förlossningen nu för att ha koll på mina värden så det inte blir havandeskapsförgiftning. Känns sköönt att få gå lite oftare faktikst :) Man e alltid lugn när man går därifrån. Hon säger så kloka saker, mitt i alla tankar..

Fick skriva en förlossningsjournal igår. Mina önskemål om förlossningen osv. Shit de är ju inte lätt.. Man vet ju inte alls hur det är. Men ska så långt de går inte använda så mycket smärtlindring. Vill prova på lustgas, massage och akupunktur. Men sen ska jag fan skriiika efter annat om jag känner att jag behöver de.. Usch vill helst slippa något annat.. Ryggmärgsbedövning känns inte riktigt rätt.. Men om man är för trött och har för ont så e de klart att man tar de.. Men man ska ju klara de med kvinnans egen kraft ;) Så varför skulle inte jag göra de?!?! ;)


Aja idag blir det stääddag. Trodde inte de, men när jag kom upp i morse insåg jag att de måste dammsugas :( bhuuhuuu.. Jag vill inte... Men de e klart, sätter jag igång NU, så går de snabbt.. :D Behöver rensa i min lilla rabatt oxå och göra de lite mysigt på uteplatsen. Kanske man ska plantera lite blommor idag? mm, de e alltid kul :D


Ha en bra dag i soolen mina vänner <3

LOve

Ovido - Quiz & Flashcards