Alla inlägg den 19 juni 2010

Av frida nilsson - 19 juni 2010 20:10

ja vad har man gjort idag ? !

Sovit som en skit inatt.. varit mest vaken, och när jag väl somnat har jag bara drömt en massa mardrömmar :S Usch jag hatar sånna nätter..

Vaknade iallafall vid 9 och satte på tven och sen dess kan man väl säga att jag suttit och kollat på den fina Bröllopsdagen.. Jag gillar vår monarki. Jag tycker bröllopet va guda fint <3 och önskar dem såklart all lycka :D


själv har man kommit in i sista delen av graviditeten!! Och ända tills nu har jag varit lugn och inte alls nervös inför förlossningen.. MEN nu börjar de pirra till i magen när jag tänker på den.. jag har börjat läsa på mer om förlossningar, börjat mentalt förbereda mig.. Shit jag e fan skita rädd.. hehehe.. Visst jag längtar.. Men usch alla tankar om vad som fakitkst kan gå fel har börjat komma ikapp mig.. Att det faktiskt kommer göra as balla ont.. usch..

Ju närmare man kommer beräknat datum blir man mer nervös.. Jag hoppas jag får inom de närmaste så man inte behöver bygga på denna oron mer än vad den är..

Men de e klart att jag längtar och vill vill vill att den ska sätta igång.. Jag vill ju lära känna och veta vem mitt lilla mirakel är, såklart <3 Så kom nu min lilla bebis.. så jag slipper vara nervös mera.. hehe..


Än så länge väl skyddad bebis i magen, snart väl skyddad bebis av heela mig <3

Mer älskad kan man inte vara ! <3

  


Nu blir det lite mer bröllops fest tv.. :P tror jag försvinner in i sängen :P mmm.. mysigt..


LOve


Ovido - Quiz & Flashcards