Alla inlägg den 26 juni 2010

Av frida nilsson - 26 juni 2010 17:11

Att de ska gå snabbt.. men kanske inte ritkigt så snabbt som de gick för denna kvinna ;)


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7371085.ab


LOve

Av frida nilsson - 26 juni 2010 09:58

Då var även denna midsommar över.. Sköönt tycker jag faktiskt.

Skulle ljuga om jag skulle säga att den va den bästa.. För tillfället e man känslig.. De är bara så.. Blir så trött på mig själv..  Sov bort mycket av dagen igår.. Vad ska man göra? När man inte sover om nätterna??


Inatt har jag varit vaken endel, men har iallfall kunnat kolla lite på tv.. De gör ju de lättare att somna.. För rätt som det är vaknar, och ja de e väl ett tecken på att man lyckats somna :P Inte lätt för tillfället...


Men snart snart ändras hela mitt liv! Å just för tillfället kan det inte komma mer perfekt.. Man är bara otålig nu.. Väntan blir inte precis mindre..

Legat hela morgonen och kollat in den fina spjälsängen som står bäddad och klar.. Väntar på sin användare.. Som dock kommer sooova mest hos mig ;) hihihi.. Men allt blir så verkligt när man ser den.. å allt annat som står på sin plats :) De fattas bara en bebis nu.. Sen kommer livet bli underbart <3


En liten söt bild på mig som ni kan titta på samtidigt som ni upptäcker att Lisa Nilsson e sjukt bra ;)

  



LOve

Ovido - Quiz & Flashcards