Alla inlägg den 9 juni 2010

Av frida nilsson - 9 juni 2010 10:16

stackars rockare.. fan att ligga i tält i regn.. ja ja.. så e de ju tyvärr.. MEN vi hoppas på att de blir bättre..


Vild bebis?? Yeah, de har jag verkligen.. Den puffar och bufflar och knuffar mig så de känns som den snart trycker ut sig genom magen :P hehehe..

Pratade med mamma om de, och hon bara tittade på mig å sa: Oj då, precis så var det med Frank ( brossan) Han va helvild i magen och de fortsatta direkt efter förlossningen.. HAHAH.. oh noo.. Sov inte en natt på typ 3 år.. Kul.. ;) Eh tänkte jag , min bebis e vild i magen och kommer ut som världens lugnaste.. Så läste jag i en mammatidning, där de tog upp detta.. Å ja här skrev de samma sak. Lugna barn i magen förblir lugna medan vilda barn förblir vilda.. hehhe.. Men de är ju såklart helt okej.. :) ska man ändå gå hemma så ska man väl ha nått att göra ;)


Mina sammandragningar har lugnat sig.. Å de gillar jag INTE.. Men å andra sidan har den där molande mensvärken kommit går långt ner i magen och runt ut i ryggen.. Känner att sätter de inte igång ganska så snart, så får jag nog kolla upp så att de inte e någon farligt.. Men kroppen förbereder väl sig för förlossning.. Och jag längtar.. hehe.. LÄngtar efter att det bara ska göra så där skitaont.. Vill veta, vill få min egen uppfattning om hur de faktikst känns :) Ja så e de.. Nu iallfall ;)


Idag ska jag sitta hundvakt en stund, Pappa ska hämta frank. Nu flyttar han hem i sommar.. å de ska bli så mysigt.. :) I eftermiddag ska vi på stan (om vädret tillåter) och se karnevalen.. alltid lika kul, drömma sig lite tebax till när man själv va där, och tog studenten och allt de där :P weii.. roligt hade man..


Men nu tror jag att jag ska bädda rent i sängen och städa undan lite granna..


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards