Alla inlägg den 14 juni 2010

Av frida nilsson - 14 juni 2010 17:54

Ja Hallelujah - den e så himla fiin.. jag och bebis sitter å lyssnar på den med Molly sandén. Tycker ifs inte att hon gör den speciellt jätte bra, men ändå den som sjunger den finast på svenska :D Åhh texten är så fiiin <3


Jahapp... varit igång hela dagen idag me.. så kanske bebis kommer i natt ;) Annars går jag på de vanliga knepen imön, skura toan och putsar fönster.. Men de e ju inte lika kul som att shopppa ;) Idag började jag dagen med att gå till Arbetsförmedlingen :P hahah va där precis då dom öppna MEN så klart redan 7000 pers innan mig.. :( Men de gick ganska snabbt. Väljer ju att va arbetssökande nu fram till bebis kommer för att inte slösa på mina mammadagar :D man måste va smart så man kan va hemma så mycket som möjligt och njuta ;)

Sen kom Veronica en runda.. En runda som blev till en hel dag.. :) Myyys..

Var fört och åt frukost på Kopparsträdet - räkmacka med coola.. haha Sen gick vi vidare och fikade på Ritz.. mmm.. Satt där ända tills 1.. Ja jag säger då de, vill man ha tag på mig eller veronica så ska man börja leta på standens fik, för där e vi nog mer än vi är hemma :P lätt


Sen ringde mamma å sa att det inte blev besök hos morfar.. Så då bestämde vi oss för att köra in till Kstad och Babyproffsen för att köpa de sista bebis sakerna :D Å jag hittade allt jag behövde till ett skapligt pris :P weii.. Allt är klatt..

Köpte en jätte bra skötväska, lakan till vagnen och en jätte fiin musikmobil till spjälsängen som för övrigt kommer i morgon :D:D:D Sen ska jag visa er hur fin fint de blev :D


Som sagt va vi ju på Ikea igår, köpte ett skötbord.. BHA att få ihop de själv säger jag bara ??? Gör de inte, skit i de.. väntar tills nån hjälper dig.. Jag trodde jag skulle bli tokig.. VA fan e min MAN??!!!

Men frida är inte den som ger upp.. eller jo ger upp å ger upp men kommer igen och halv 12 inatt va de ihopsatt och klart ;) hahaha..


Dagen imorgon kommer gå åt att tvätta allt som är inköpt.. har varit duktig att köpt tvättmedel och sköljmedel som inte innehåller perfym så inte mitt mirakel blir allergiker.. Så har massor att tvätta imörra :D


Nu ska jag återgå till ihopsättning av mobilen och kolla om jag kan få ut sakerna ur den stora garderoben så allt står på sin plats.. för även om bebis inte kommer i natt så kommer den ju inom de närmaste.. kan ju va bra att ha vant in sig i vad allt står ;)


LOve


Ovido - Quiz & Flashcards