Alla inlägg den 23 juni 2010

Av frida nilsson - 23 juni 2010 16:39

Idag har jag varit hos BM. Sista gången hos Annica innan jag e beräknad, de två sista gångerna ska jag gå till Kerstin. Kommer sakna Annica, vilket enormt stöd hon varit. :) Det kommer jag ta med mig, och kramen man fick idag var underbar :D

Som sagt är man alltid en aning starkare när man går därifrån :)

Inga fördomar, utan hon tycker som många andra att jag e modig och stark, som faktiskt valt att gå igenom en graviditet själv, och likaså en mammatid.

Fick en sån fin kommentar idag på bloggen som oxå kommer tas med :) Har fått mycket stöd av många, där dom flesta tycker de e ett klart beslut att våga göra detta jag valt. Att vara själv, eller ja utan partner iallafall.

De som inte riktigt har velat eller orkat förstå är ju de som från början spred rykten och som man än idag kan höra av vänner säger: jag fattar inte hur hon kan behålla de själv? Men ne jag kan inte de minsta fatta hur dom tänker.? Jag som är så lycklig över mitt barn.? Är det inte de som räknas? Joo.. absolut <3 Kärleken övervinner allt, så e de faktiskt. De andra ordnar sig med tiden :) Helt klart..


Blev lite tankar där som egentligen inte skulle vara med, men ibland har man bara ett behov av att skriva av sig.

Gick iallafall bra hos Bm idag:D Allt som allt från inskrivning till idag snart 39 veckor senare har jag gått upp 13 kilo. Helt okej, eller fruktansvärt bra skulle jag säga, i och med att jag ätit skeeeta massa och inte alls tänkt speciellt mycket över de. hihi..

Bm sa att om amningen kommer igång som den ska ska de inte ta lång tid att gå ner de.. Gott.. <3

35 cm mätte magen :D Men har själv märkt och fick även en kommentar av Bm att den sjunkit en massa.. Sååå ännu en gång säger jag att snart borde de väl vara dags?? eller?? joo..


Sol och värme.. Najs.. fast jag sitter helst i skuggan ändå.. eller inne och tittar ut.. De e sjukt varmt idag.. Med med en fika på stan med veronica och en massa glass å jordgubbar hemma i skuggan så e de lika gott de :P


Ska väl inte sitta här å slösa med dagen mer då.. Utan ut å lägga mig i mammas hammock.. guda gott :D


Ha en bra dag alla mina vänner <3

LOve

Ovido - Quiz & Flashcards