Alla inlägg den 22 juni 2010

Av frida nilsson - 22 juni 2010 11:14

igår fick jag en liten aning om hur de kanske kommer kännas när allt sätter igång.. hihi.. hela dagen hade jag små små förvärkar som lixom gjorde ont.. men ah jag vet ju inte.. men kan tänka mig att det är så de kommer kännas, fast kanske lite värre då.. bhaa.. heheh.. Sammandragningar till tusen som spänner hela magen..

Så tänker man, shit neahe inte redan väl? fast man längtar ihjäl sig.. Oron och nervositeten kommer.. Shit hur ska jag klara detta?

klart jag gör, blir nästa tanke.. hahah.. ja frida e helt galet förvirrad för tillfället :P


Suttit en mini stund ute i solen nu, men så gick den i moln?! Ah men tack ;) hehe

Fast jag gillar soffan för tillfället så de e ganska lungt..


E hos mamma idag.. (för ovanlighetens skull;) ) Vi tänkte se om jag orkade gå ner till stan och käka lunch, se om vädret håller nu bara..


Lite tv på de kanske :P

LOve

Ovido - Quiz & Flashcards