Alla inlägg den 24 juni 2010

Av frida nilsson - 24 juni 2010 20:48

Respekt för mig är grymt vikigt.. även om de ibland kan vara svårt.. ne egentligen är de inte de.. va ärliga, de kommer man längst med.. och de är där man sätter stolpen för respekt..


Nu äntligen blir de mat här hemma.. Morfar kom hem i eftermiddags men allt strulade runt hemkomsten så som mediciner och papper så vi fick ställa in våran grillkväll och mamma fick åka ner å hjälpa till med allt som behövdes göras. Stackars morfar.. Kan inte bara lasaretten göra sitt?? Hur svårt ska de va?

Aha nu blir de iallfall snart Pizza, eller ja jag och mamma ska ha kebabrulle, resten av familjen pizza. goottt..

Sen ska vi hyra en film.. behöver skratta allihop nu tror jag.. Hoppas att Farsan har kommit ut på hyrfilm så att vi kan se den..


Imorgon är de iallfall Midsommar.. Jag hoppas alla får en trevlig dag med massor av sol och god mat.. Själv hoppas jag på att min dag firas på BB ;) hihihi.. Om den inte gör de, så blir de en tripp till morfar och sen bara hem å vila..

Dagarna går fruktansvärt sakta nu när man e så pass tung och bara längtar efter att få träffa sitt barn.. Så alla ni som plingar och knackar på min dörr där hemma kan sluta me de, för jag befinner mig ändå mest hos mamma å pappa å brossan..

Social e man inte sådär jättemycket, men att sitta själv är en mardröm.. Tur man har sin familj <3


NU maaaat.. Puss på er alla.. å glöm inte de där med respekten


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards