Alla inlägg den 18 juni 2010

Av frida nilsson - 18 juni 2010 19:57

HAhah.. ja vad gör en höggravid kvinna kl 8 en fredag?? eh jaa, ligger i sängen, såklart ;) hehe..


Körde hem från mammas för ett tag sen, körde inom Ica och köpte tidningar för en helkväll i sängen :P att både vara höggravid, singel och förkyld är inte alltid lätt ska ni veta.. MEN om man bara får ta de lungt och mysa ner sin tunga kropp i en renbäddad säng så går allt :D


Me dessa tidningar ska jag nog klara mig ikväll :D Och så är det ju kungligt på tv heela kvällen lång.

Så när alla andra e på g med groggen och sminket, redo för en utekväll så ligger jag alltså i säängen :D Med sår under näsan så som jag snorar :S


Hoppas ni alla får en trevlig fredag och att jag mår bättre tills imån så jag slipper lägga hela dagen i sängen :)

Men mysa med magen hinner jag ju med nu, man vet ju inte ritkigt hur länge till man har den. ;) Men just för nu skulle jag rekomendera den att stanna tills jag blir frisk så jag har alla krafter till att få ut världens finaste bebis <3


LOve     

Ovido - Quiz & Flashcards