Alla inlägg den 2 juni 2010

Av frida nilsson - 2 juni 2010 09:05

Visst känns det i kroppen när man får vakna till solens strålar?? Ja de gör de banne mig :D

Uppe med tuppen idag, precis hemkommen från Barnmorskan. Så underbart, man tröttnar aldrig på att höra bebis hjärtljud.. Det slår så fint.. 140 slag/minuten idag..  underbart :D Kanske blir det en liten pöjk?? ;)


Köpte med mig lite fika från kristinas på vägen hem.. gottisch.. Så nu har jag och pappa avnjutit en frukost i solen.. :D Kan det bli bättre??

Eh ja kanske, ska hjälpa pappa med att skicka iväg ett trumset som han sålt, sen blir det av till stan för lunch med Veronica <3

Klockan 2 är det sista omgånden för Föräldrarkursen.. Hoppas på att de kommer gå bra även denna gången.. Mamma och pappa ska iväg och kolla på en ny bil, så det blir att jag går själv.. :)


Ikväll får vi se vad som väntas.. Måste passa på att vara ute, för sen är det trist skola både to och fre.. :/ Teaterprojekt, som i sig är ganska kul, men inte när man helst bara vill va hemma och vila.. Svårt att röra på sig, men som tur e har jag fått den fina rollen som prinsessa som helst sitter på sin tron ;) Skita bra..


Ne nu ska jag ut i solen en stund till.. Hoppas ni alla njuter idag :)

LOve

Ovido - Quiz & Flashcards