Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

MAT och mys

Av frida nilsson - 28 februari 2010 20:33

Mästerkocken har varit i farten igen ;) Ja ibland så, kan även jag.

Jag älskar egentligen att laga mat. MEN problemet är att äta den själv :S De är så trist. Sen ska man diska och plocka undan. All denna mörda bara för att man har lagat lite mat.. Nej, tyvärr blir de då att man skiter i det och äter typ hos mamma.


Det absolut bästa jag vet är att stå och laga en good middag. Fixa och trixa. Duka fint, tända ljus.. Så långt kan jag ju göra de själv. MEN sen.. ne då vill jag att min underbara sambo ska komma hem. Att han ska öppna dörren och beskriva hur gott det luktar. Ge mig en kyss i pannan och hålla om mig medans jag gör de sista. Åh de är så underbart att sitta och äta tillsammans. Att någon uppskattar det man har gjort. Och att man har gjort en gärning för sin underbara som var så hungrig efter jobbet. Att sedan slänga sig på soffan tillsammans under en filt är ÅH SÅ UNDERBART!!.. Va fan varför är man singel?

Ne jag säger då de, jag vill leva med någon.. Det är underbart..


Här kommer iallafall en liten dokumentation av min matlagning ikväll ;)

Kan man använda de som kontaktanons kanske? hahah..


                 


                                              


  


Och såklart har man till Pepsi. Då är det som godast.. :P

Nu får jag väl glo på blåsningen.. Och låssas att jag har en snygging i soffan ;)

Ne jag har ju min bebis, den räcker långt och väl.. Vi myser massa ikväll :)


LOve



 
 
Mamelli

Mamelli

28 februari 2010 21:55

Åh vad gott det ser ut! :) blev ju jätte hungrig nu ju!
Själv var jag duktig å gjorde en smörgåstårta till min pappa idag :)

Fast jag håller med dig, mkt mysigare om man hade någon att laga mat till och äta tillsammans med.. men det kommer när man minst anar det ;)

http://anonymamamman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nilsson - 10 maj 2011 21:02

Åh idag eller ja rättaresagt för ett tag sen så fick jag känna på den riktiga känslan av trygghet. Inte att jag känner trygghet till någon men att Trias verkligen är trygg hos mig. De har han klart varit hela tiden men nu märkar man de såå tydligt. ...

Av frida nilsson - 9 maj 2011 20:12


Trias somnade 20 över 7 ikväll :D weii.. de har inte hänt på lääänge :P Han är i vanligafall en riktigt kvällsbebis :D innan 9 somnar han aldrig :) Han är som sin mamma :P   Idag har vi varit på babyrytmik i församlingshemmet. Riktigt roligt är d...

Av frida nilsson - 8 maj 2011 07:27

efter en helt hyfsad natt så tror jag att vi beger oss hem till mamma å pappa för en heldag där ute på landet ;) hehe.. kanske ska jag ta cyklen me mig och cykla en sväng där ute :P Vi får väl se :P   Tror jag beger mig dit ganska snart så hoppas...

Av frida nilsson - 7 maj 2011 18:33

Då va de lördag. :D Men när man är ensamstående mamma med trias på heltid och allt de där så ser alla dagar likadana ut.. med sina fördelar och nackdelar såklart. Ibland saknar jag så mycket de där som man ser hos sina kompisar som me har barn. På ...

Ovido - Quiz & Flashcards