Alla inlägg den 22 februari 2010

Av frida nilsson - 22 februari 2010 21:50

Hockey ale ale.. jag säger hockey ale å ale..

Ja då har man varit iväg en sväng med mamma på Hockey.. Sik spelade och ibland får man väl ställa upp å stötta lite ;) hahah

På med en massa kläder sa mamma; mmm visst sa jag.. På med två tjocktröjjor och jackan.. 2 par leggings och vinterstövlar.. Där satt jag och Svettades som en gris.. HAHHA.. bra de gick då.. tillslut klännde jag av mig.. sant.. Nej jag blev inte naken, men mycket åkte av ;) hahah


Nu ligger jag hemma i sängen och väntar på att bebis ska göra ifrån sig lite rullaruntimagenkänslor.. Men nja de ser dåligt ut än så länge. :S


Färgen i håret blev inte toppen, i och med att jag inte är frisör, men lika bra som de brukar bli när jag gör de hemma ensam framför spegeln ;) Blev inte grönt i allafall ;) Sååå färga håret de vågar jag göra igen även under graviditeten :D


Nuuu blir de nog sova en smula.. Frida är grymt trött.. Haft en konstig dag med mycket kännslor.. Hem efter skolan, direkt ner till morfar.. Som blir bättre och bättre, grymt sköönt.. Sen hem och få feber :S Alltså helskummt... Satte mig i soffan och bara blev asvarm och trött.. feber där ja :P efter lite vila så blev de bättre så hockey var ett måste.. Nu får man se hur man känner sig i morgon.. Hoppas man mår fint då man ska göra skolarbete.. Men livet är som det är, ibland är man frisk, ibland sjuk.. ;)



LOve  ♥



Av frida nilsson - 22 februari 2010 15:44

  


  


Jag älskar min bebis <3

Av frida nilsson - 22 februari 2010 07:31

Typ så jag låter när jag är tvungen att stiga upp tidigt.. :( Hatar det!


Ja då sitter man och väntar på att åka till skolan en stund. Har engelska från 9 till 11.. skööönt, sen är det looov :) Hela veckan lång. Ska passa på att umgås en del med Veronica då hennes son Albin me har lov. Så förhoppningsvis blir det massa mys och roligheter då han behöver aktiveras en del ;). Kanske blir det en runda till Olofström och tinis oxå.. :) Om man nu får tillgång till bil :S alltid detta delemma..


ikväll blir de nog Hockey med mossan ;) Ibland kan det vara kul att sitta å frysa och kolla på svettiga killar ;) Lite slagge på de och frida är såld..hahahhaa


Ne vi får väl se om man har nått mer interssant att skriva senare idag.. Nu är det slut på ord.. ha en underbar vecka och hoppas på att de flesta får vara lite lediga ;)


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards