Alla inlägg den 11 februari 2010

Av frida nilsson - 11 februari 2010 21:28

ibland händer det bara så tråkiga saker så man inte ritkigt vet vad man ska ta sig hän.. Det jobbigaste är att man inte riktigt får vara ledsen.. måste ju tänka på mitt lilla knyte som ligger inbäddat i mig.. den känner ju av när jag inte riktigt mår bra..

Även om det handlar om äldre människor som inte mår bra så gör de ont i hjärtat.. Men det gäller att tänka att de levt ett långt och värdigt liv.


Ville egentligen bara säga att jag är så extremt tacksam för min familj.. Vi är nog den mest underbara familj man kan tänka sig. Haft de ganska mysigt i eftermiddag/kväll fast lite tårar har fallit från våra kinder.. Druckit te och ätit grymt god äggmacka som bästaste brossa gjort..


Varför är det alltid så att när något tråkigt händer så kommer man på hur mycket familjen betyder för en??

Det är ju egentligen något man ska tänka på hela tiden, men de e klart man är ju inte mer än människa. Och det är ju i svåra stunder man verkligen ser hur mycket man betyder för varandra.. Vi är skapta till att ta vara på varandra.. :) Älskar er familjen Nilsson <3


Nu går ögonen ihop så det blir krypa ner i sängen och försöka sova.. behöver de..


Kolla vilken underbart grym macka brossan gjort till mig.. Ägg med ketchup ;)

  


LOve


Ovido - Quiz & Flashcards