Alla inlägg den 4 februari 2010

Av frida nilsson - 4 februari 2010 10:30

I natt har jag haft en sådan natt igen som jag bara absolut inte tycker om, en natt utan sömn. varför? de var ju så mega mysigt att lägga sig i den varma sängen, men neej inte för att jag kunde somna för det.. :(

Tror att jag är för nervös inför i morgon och ultraljudet. Ligger vaken och tänker på alla dumma saker som man inte ska tänka på.. jobbigt är det. Jag som verkligen har sett fram emot det. Just nu bara längtar jag till det är över.. Usch känslan i magen är inte alls kul.. :S bara hoppas allt kommer gå bra..


Så istället för att ta mig till skolan blir det en dag hemma i soffan.. Skönt det faktiskt.. behöver lite lungn och ro för att lugna mig.. Så idag blir det lite läsning av skollitteratur men mest film.. Va hemma hos Evelina igår och lånade en hel hög av filmer.. mysigt* Jag börjar med en klassiker; Vi hade i alla fall tur med vädret. Och sen tar vi andra halvan; Vi hade i alla fall tur med vädret, igen.. :) hahah


Hoppas alla får en bra dag.. jag ska göra mitt bästa.. tror allt den kommer bli bra.. gjorde ett bra val att vara hemma idag, slipper man den pressen..


 

  


LOve


Ovido - Quiz & Flashcards