Alla inlägg den 8 februari 2010

Av frida nilsson - 8 februari 2010 21:23

underbart underbart underbart.. jag är stolt blivande mamma.. <3

varit ute på en långpromenad idag med mamma å moster, härligt.. promenaden slutade hos Ulrika där det bjöds på mat.. Kyckling och ris.. mumma *

 

kommit hem för en stund sen och är grymt trött.. Vaknade tidigt tidigt i morse.. hehe ;) ja frida är konstig på mornarna.. men somnade iallfall om och blev väckt av klockan halv 8.. Hm,.. inte kul..

 

MEN jag kom till skolan *stolt'*

 

VArit en bra dag i skolan, fast att ögonlocken trillade ner hela tiden.. Gjort en handdocka till lägret nästa vecka.. En bongatrumma blev de med, grymt snitslg med flammor på.. hahahah.. bilder kommer imån ;)

 

NU är man hemma å myser med bebis i magen.. å hur mycket jag försöker koncentrerar mig på att känna den rulla runt så gör jag de inte.. hm blir suris på de.. :P nerå.. snart blir de att kryoa ner i min hm sköna säng och somna skönt å härligt för en lååång sovmorgon imån.. gott

 


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards