Alla inlägg den 9 februari 2010

Av frida nilsson - 9 februari 2010 11:02

AJ.. jag tycker jag har legat helt konsitgt i natt?!?! har fruktansvärt ont i axeln.. hade behövs en omgång massage, Någon??

  




Av frida nilsson - 9 februari 2010 09:50

Ja dagar som denna dag skulle alla dagar vara.. Vaknade nu för en tjuogominuter sen ;) upp å va grymt sugen på choklad.. (mamma håll för ögonen) så ja jag åt lite good marabou choklad.. hahaha.. ;) 

nu sitter jag å bara myser i soffan under filten.. snart blir de frukost, rostad macka med potatissallad och fruktte.. gotte.. Börjar inte skolan förrän halv 1 idag.. de känns Toppen!!! ännu bättre att man bara har två timmar musik.. Spela gitarr och kanske prova på våra nya trummor vi gjorde igår på bilden ;) Kul.. Sen är man hemma igen vid halv 4 kanske...

Älskar dessa dagar när man kan vakna lungt och skönt i sängen..mysa till de ordentligt i soffan innan man måste klä på sig och fixa sig lite... HATAR att stressa på mornarna.. jag ÄLSKAR att soova länge ;)


Efter skolan blir de en snabbis hem till mamma.. Äta och lite så.. sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.. kanske lite plugg vore ett bra val ;)


Tur man är så jävla duktig att man slipper läsa alla böcker och vrålplugga som en galning ;)


Så nu är det kanske dags för lite frulle.. ;)


  


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards