Alla inlägg den 18 februari 2010

Av frida nilsson - 18 februari 2010 21:01

I Like her..

Hon är as grym och jag älskar att hon är den nya medlemen i förskväll som jag förälskat kollar på så ofta jag kan ;)


  


Nu film på 3an.. hoppas på att somna till den och sova en hel natt för en gångs skull.. slippa kissa en sådär 500 ggr.. ;) Thi..

I morgon blir det massa mys med Veronica och om tiden räcker till lite kvällsmys blir de absolut såå :) hehe


LOve

Av frida nilsson - 18 februari 2010 18:03

herre guud, va underliga människor det finns..

Har suttit hela eftermiddagen och kollat några avsnitt av Outsiders. De första handlade om naturalister och nudister.. usch jag vet inte vad jag ska tycka om de.. Men ne jag tror inte jag lägger min röst på att det är okej ;) Tycker nog mest att det är äckligt.. Stora tjocka nakna män.. neee.. usch..

Så vill dom ha ett rent samhälle där det är okej att gå naken var som helst, oavsett om det är på stranden eller i köpcentret.. uhh.. :S

Visst på avsedda platser är det helt okej att finnas men jag skulle nog störa mig en hel del om de helt plötsligt började gå nakna människor runt mig på stan.. jag som redan har lite fobi mot människor och baciller.. så om alla skulle gå runt nakna skulle de ställa till de för mig ;)

Andra avsnittet handlade om porrindustrin... Om tjejer och killar som valt att spela in porrfilm. Vad ska man tycka om detta då? kanske man ska sluta tycka så jävla mycket. Det är helt upp till varje människa såklart hur man vill vara.. så länge man inte skadar andra, vilken man ifs kan göra i båda avsnitten.. Men porr är ju ett yrke som är ganska förbjudet... En tjej berättade att hon spelat in porrfilm i flera år men ville sluta nu pga av att hon hade små barn. Då kan man ju börja fundera lite och tycka till.. Men egentligen är det ju bra att hon slutar nu inann barnen hinner komma upp i åldrarna. Men det är klart, filmerna kommer säkert finnas kvar även när hennes barn kommer i tonåren och det är det inte speciellt kul för dom..

Som med allt gäller det att tänka innan man handlar.. Absolut är det upp till var och en att bestämma vad man vill göra med sina liv. Och i vissa fall kanske man inte har ett direkt val även om jag tycker att människan alltid (i de alltra flesta fall iallfall) har ett val..


Nej jag är ingen tjej med fördomar.. Jag är öppen för de mesta och de stör mig som fan på trångsynta människor..  Det är viktigt att ta reda på fakta innan man får ha en trång syn på de..


Vi lever i ett modernt samhälle där alla människor har ansvar för sina liv.. Å jag bara älskar personer som vågar vara sig själva.. Även om dom är nudister ;) bara man som sagt inte skadar andra eller sig själv..


vad tycker ni??


LOve







Av frida nilsson - 18 februari 2010 13:22

Nu har man faktiskt orkat städa undan lite.. lyssnat högt på Lisa Nilsson som är det ända som hörs ur mina högtalare nu mera :P Tycker texterna är så vackra.. Har fastnad framför allt för en låt som heter "Handens fem fingrar"

http://www.youtube.com/watch?v=-cRct9thG5s&feature=related


Hittade ingen frukost här hemma så tog en findus frysrätt och värmde i micron.. Ja de ser ju såå gott ut ;

  

Men neeej.. jag vet ju att jag inte tycker om de, ändå så köper jag de och äter av de.. usch å fy.. De ända som hittade ner i magen var potatisen och de var med meega mycket salt och 1 liter fanta.. hahaha ;)


Snart kommer iallafall Veronica och hämtar upp mig för fika på stan ;) Lite lyx får man aldrig för mycket av.. Weii I like..

Får väl se snart om det är ett litet mirakel hon oxå bär på.. De hade ju varit helt fantastiskt att få ett barn under samma år.. <3 Men klart, hon har ju lilla malte som kommer bli knappt ett år äldre än mitt mirakel som kommer 10 juli <3<3<3


Lyssna nu på lite Lisa Nilsson så hörs vi mer ikväll..


LOve


Av frida nilsson - 18 februari 2010 10:52

hade en tuff kväll igår.. Vaknade med huvudvärk i morse.. Kanske att man ska bli sjuk.. :S eller är det bara så man är ibland. Skrev ett sms till basgruppen och sa att idag blir jag hemma :)

Somnade om en låång stund..satte på tven vid sängen vid 10.. Nu sitter jag i soffan och myser under filten. Får bli en mysdag idag.. Tänkte först att jag skulle försöka städa, men vi får väl se vad de blir av de.. Måste iallafall ringa till hyresvärden och be om ett nytt handtag.. hehe ;)


Känner mig bättre nu.. Känns som de kommer bli en bra dag. Ska hem till mamma efter de att hon slutat. Hon ville bjuda på middag.. Weii Klart jag kommer ;) Flygande jacob med klyftpotatis står på menyn.. Gottisch..


Jag ska vara stark, ingen ska få mig att må dåligt. Det är inte bra för mitt mirakel om jag ska gå runt och va ledsen. Nej.. nu tänker jag skita i alla som inte vill ha med detta att göra.. Jag ska inte krusa. Vill du inte finnas här så skit i de.. Jag kommer bli en skit bra mamma även om jag ska fixa de själv..

Fick en fråga igår om hur jag tänkt med allt efter förlossningen. Och det vet jag inte än. Jag hoppas de kommer vara en naturlig del när mitt underbara barn äntligen kommer.. Men jag måste erkänna att jag är rädd. Rädd för att mitt barn inte ska få en relation med sin pappa. Det är väl något alla mammor vill.. Men ibland kanske inte det är helt självklart. Jag har ett ganska komplicerat liv. Först blir man gravid vilken man inte haft en tanke på att bli, inte på de här sättet iallfall. Sen finns de två personer som kan vara mitt mirakels pappa. Det är känsligt och inget jag egentligen vill berätta. Men skäms de gör jag verkligen inte. man lär sig mycket, livet blir inte alltid som man planerat och tur är kanske det. Mitt mirakel är ju de finaste man kan tänka sig. Jag önskar bara att jag visste vem av dom de var, och jag önskar verkligen att det är just du.. Det hade lättat i mitt hjärta. Jag vet att jag inte kommer förstöra ditt liv, som den andra tyvärr kommer tycka. Det gör ont i mig. Inte vill jag förstöra någons liv. Det är de sista jag vill. Men vi är vuxna människor och vet fan hur barn blir till. Sitter man då sen med ett mirakel i sig kan man inte bara sopa de under mattan och göra en abort. Jag skulle aldrig kunna göra de. Detta barn är så välkommet till min lilla värld. Och jag ska älska den tills jag går sönder.. :)

Allas tjat på att man är för ung.. Är bara jävla trams. Jag pendlar från att bli galet arg till att gråta som ett barn..

usch nu fick jag ur mig kasnke mer än jag skulle.. Men skit i de..

Nu mår jag en bit bättre..


Nuuuu frulle.. ha en bra tordag alla mina läsare ;)


LOve





Ovido - Quiz & Flashcards