Alla inlägg den 10 februari 2010

Av frida nilsson - 10 februari 2010 18:43

Så nu är denna dagen snart sluut, men återstår lite mys.. Är hemma hos mamma och inväntar maten.. Massa smått och gott.. wey.. Grillad kyckling, revben, potatissallad m.m Gotte..

Nästan precis kommit hit, haft en ur mysig dag med Veronica.. Började på Ritz för frulle.. Blev smörgåstårta och fanta.. HAHAH ;) Sen gick vi till Kristinas och köpte upp hela butiken på kakor.. HAHA.. en sån en sån å ja vi kan ta en sån me.. Galna vi..

Gick eller ja körde (såklart) hem till mig och satte igång filmen FAME.. De va väl helt okej, lite långtråkig kanske.. Men med trevligt sällskap är det alltid mys. MAssa te fick vi i oss med.. så de var bara att pause sådär en 10 ggr under filmen ;) HAHah.. så kan de va ;)

Haft en massa konstiga drömmar i natt oxå.. Drömde att min navel åkte ut.. som den säkert kommer göra.. men inte riktigt än kanske ;) Men detta var inte normalt, utan den åkte ut jätte mycket, såg läskigt ut som fan.. en bit av levern åkte me ut.. SJUKT ÄCKLIGT.. haha... fick porta in den.. så gott de gick.. Tur att det bara var ännu en konstig dröm.. Drömde för några nätter sen att jag gjorde ett 3d UL.. jag kunde se hela bebisen med hår och allt.. den va så jädra lik stoffes syrras unge.. helkonstigt..

Varför drömmer man så mycket när man är gravid?


Nu är det dags för mat...


   



LOve

Av frida nilsson - 10 februari 2010 10:40

Usch, imorse var jag TRÖTT.. ja grymt trött.. de fanns inte en chans att jag orkade ta mig till skolan.. önskar att fler förstod hur jävla trött man blir av att bära på ett mirakel.. Jag ska inte gnälla, för jag älskar min bebis massa massa.. Men det är trist att aldrig känna sig riktigt pigg.. :S Så i morse var det bara att bädda ner sig igen, och sov-slummra till tven.. nu halv 11 reste jag på mig.. lite lite piggare.. men fortfarande trött... hehe.. konstigt.. ;)

Nu blir de snart umgås med bästaste Veronica <3 Ner en runda på stan för frukost.. Lyxtjejer vett ni ;)


En liten parantes, får många frågor om min graviditet och om pappan.. jag har valt att inte skriva om de så mycket här pga många saker. det finns såklart en pappa men ett faderskapstest är tyvärr ett måste.. Jag tror mig redan ändå veta vilken det är, men för att det ska ske på rätt sätt så behövs ett faderskapstest.. Men det känns helt okej.. visst kunde man tänkt en anning längre än man gjorde, Men även där finns de saker som jag inte riktigt känner mig redo att berätta som gjort att jag inte åt några preventivmedel.. Mitt mirakel kom verkligen som ett mirakel om man säger så.. och ja han ställer upp något fruktansvärt mycket.. det betyder massa.. å jag fick sällskap på UL.. så nu vet ni de ;)


Nuuuu får jag springa in i kläderna... Mmmm... en god macka och en kopp te på stan är underbart värt vissa dagar.. å ja en sån dag är det just idag <3


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards