Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

helgen

Av frida nilsson - 27 februari 2010 15:05

Igår hade jag och mamma en mysdag, som började med Rosegarden och massa käk ;) Gott som fan..

Sen åkte vi vidare till ÖB och köpte lite hudvård och tvål och sånt skit som dom har billigt där. Sen åkte vi ut till Rusta som var vårt mål för dagen ;) Köpte ny pläd i lila och lampskärm i samma färg till mitt nya vardagsrum i nya lägenheten och sen såklart flyttlådor :) 10 st, se hur långt de räcker.. :)

Sen var jag så in i helvetes trött så vi fick åka hem :) Det är vad frida orkar på en dag..


      

På eftermiddagen hann jag sjävlklart med en träff med veronica. Var ute på statiol i Norje och tittade in den snygge ägaren ;)


På kvällen blev de Mcdonald med Henke.. :) De var massa gott.. Sen hem och kolla på Solsidan..


Så lite av varje har hänt i helgen. Myst med mise en hel del me :)

Kolla in sötischen ;)

      

 Och idag kollade vi på Luftslottet som sprängdes. Den var absolut bättre än 2an. Men inte lika bra som 1an såklart. :)


Ikväll får vi se vart de blir.. Lugnt och skönt iallfall.. haha som vanligt


Nu ska vi lägga in en digital saga som jag och mamma spelade in här om dagen. HAHHA..


LOve

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nilsson - 10 maj 2011 21:02

Åh idag eller ja rättaresagt för ett tag sen så fick jag känna på den riktiga känslan av trygghet. Inte att jag känner trygghet till någon men att Trias verkligen är trygg hos mig. De har han klart varit hela tiden men nu märkar man de såå tydligt. ...

Av frida nilsson - 9 maj 2011 20:12


Trias somnade 20 över 7 ikväll :D weii.. de har inte hänt på lääänge :P Han är i vanligafall en riktigt kvällsbebis :D innan 9 somnar han aldrig :) Han är som sin mamma :P   Idag har vi varit på babyrytmik i församlingshemmet. Riktigt roligt är d...

Av frida nilsson - 8 maj 2011 07:27

efter en helt hyfsad natt så tror jag att vi beger oss hem till mamma å pappa för en heldag där ute på landet ;) hehe.. kanske ska jag ta cyklen me mig och cykla en sväng där ute :P Vi får väl se :P   Tror jag beger mig dit ganska snart så hoppas...

Av frida nilsson - 7 maj 2011 18:33

Då va de lördag. :D Men när man är ensamstående mamma med trias på heltid och allt de där så ser alla dagar likadana ut.. med sina fördelar och nackdelar såklart. Ibland saknar jag så mycket de där som man ser hos sina kompisar som me har barn. På ...

Ovido - Quiz & Flashcards