Direktlänk till inlägg 28 april 2010

glassbåten och bebiskläder :)

Av frida nilsson - 28 april 2010 20:02

  

MMM.. skulle haft en pluggardag idag, men njaa.. Veronica kom vid halv 11 och vi besökte vår härliga city och tog en frukost på Ritz.. smörgåstårta med cooola ;)

bra frulle som vanligt ;)

Sen gick vi en runda och hamnade på glassbåten.. Mmm.. en good marängbåt fick det bli, å jaa vi delade på en ;)

Sen gick vi hem och lyssnade på en massa låtar som skulle kunna passa på dop.. Åhh jag hoppas min idé om att brossan spelar gitarr å någon av hans vänner sjunger.. de hade varit så fint och betytt så mycket :)

Försökte få ner lite mat i eftermiddags, men naaj de gick inte alls.. Så mamma och jag drog en runda och shoppade lite ;) Behövde nån långarmad tröja att ha över bodyn om de skulle vara lite kallt på kvällarna.. hittade två fina, och ett par så söööta brallor, med inbyggda strumpor :P hihihi.. Köpte även en till pyjamas.. :)

        

Nu fattas det bara en unge att klä i dessa fina saker jag köpt.. men 10 veckor går snabbt, sen kommer den och jag bara är såå nyfiken. Rör på sig i magen gör den iallfall. Satt och skrattade i förrgår.. magen rörde sig som alrdig förr, så tänkte jag att jag skulle filma de, för de var verkligen så de syntes.. Men så fort jag satte igång Kameran så stannade den, och var helt still.. hahahha.. Så stängde jag av kameran så började den röra sig.. haha.. jag skrattade som fan.. den visste precis vad de var jag skulle göra, och det ville den inte alls ställa upp på ;) Min lilla goding ;)


Hittade äntligen min härliga pyjamas tröja idag som i vanliga fall går ner till knäna nästan och som alltid sitter löst och skönt.. hahah men kolla som den sitter nu.. :P Sexigt..  Dock ser jag grymt söt ut, även om den sitter tajt som bara den ;)

  

NU behövs vatten i munnen, kanske någon goodisbit slinker in med.. gottisch

 

LOve

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida nilsson - 10 maj 2011 21:02

Åh idag eller ja rättaresagt för ett tag sen så fick jag känna på den riktiga känslan av trygghet. Inte att jag känner trygghet till någon men att Trias verkligen är trygg hos mig. De har han klart varit hela tiden men nu märkar man de såå tydligt. ...

Av frida nilsson - 9 maj 2011 20:12


Trias somnade 20 över 7 ikväll :D weii.. de har inte hänt på lääänge :P Han är i vanligafall en riktigt kvällsbebis :D innan 9 somnar han aldrig :) Han är som sin mamma :P   Idag har vi varit på babyrytmik i församlingshemmet. Riktigt roligt är d...

Av frida nilsson - 8 maj 2011 07:27

efter en helt hyfsad natt så tror jag att vi beger oss hem till mamma å pappa för en heldag där ute på landet ;) hehe.. kanske ska jag ta cyklen me mig och cykla en sväng där ute :P Vi får väl se :P   Tror jag beger mig dit ganska snart så hoppas...

Av frida nilsson - 7 maj 2011 18:33

Då va de lördag. :D Men när man är ensamstående mamma med trias på heltid och allt de där så ser alla dagar likadana ut.. med sina fördelar och nackdelar såklart. Ibland saknar jag så mycket de där som man ser hos sina kompisar som me har barn. På ...

Ovido - Quiz & Flashcards