Alla inlägg den 27 april 2010

Av frida nilsson - 27 april 2010 18:31

sista dagen på praktiken avklarad.. trist men samtidigt skönt, behöver några dagars vila nu innan skolan drar igång igen..

Har varit en bra dag, var hemma vid tre, började diska och städa undan och bjöd över mamma på lite mat. Så vid 5 kom hon och zappa.. jag gjorde köttfärsås och pasta.. blev as balla gott.. Nu har vi precis fika, chokladbulle till mig såklart och smörbulle till mamma :) Massa mysigt har vi haft de, men nu sitter man själv igen :) Men är bajstrött så de är okej :) Har hela soffan och alla kanaler för mig själv, de e de goda med att vara singel ;) hahaha..


Kollat igenom lite coola sidor med barnsaker.. tyckte om dessa söta nappar och flaskor. Får nog bli att man beställer lite av de ;) hihihi

    


I veckan hoppas jag vi ska åka och kolla på en spjälsäng.. :) hihi.. vill ha allt klart snart så man inte behöver oroa sig för att man inte hinner med allt eller glömt nått :P heheh


Nuuu måste jag kissa lite ;)

LOve


Ovido - Quiz & Flashcards