Alla inlägg den 5 april 2010

Av frida nilsson - 5 april 2010 17:02

Idag har jag fått en present :D En vagn.. åhh.. Tusen tack mina fina släktingar, Malin och Ola <3


  

Av frida nilsson - 5 april 2010 14:36

jag trivs jätta bra hos mamma och pappa absolut. Men när man en gång flyttat hemifrån och bott själv i över 4 år. Ja då vill man inte flytta hem igen. Jag är så tacksam att jag har fått vara här när jag mådde så dåligt, men nu mår jag bättre, känner mig starkare och bara VILL hem till mitt eget.. Å så har man inget?!?!

va fan..

Renoveringen fan den är så långsam. Jag vet att dom gör så mycket dom bara kan, men jag längtar ju något så fruktansvärt efter att få sätta upp alla mina saker.. Att få möblera, att få krypa ner i mitt alldeles egna badkar.. ÅÅHh som jag längtar..

Hoppas på att kunna sätta soffa och tv på plats i slutet av veckan.. Kanske kunna sova där t o m till helgen :D:D vill vill vill..


Idag blir de iallfall en mysdag hos mamma. Ska strax börja med maten, för den ska jag fixa idag.. Baconlindad fläskfile med hasselbackpotatis :P Mumma de..


Känner mig nog lite hungrig lika bra att börja.. de tar ju sin lilla tid..

Trevlig annandagpåsk allesammans :)


LOve

Ovido - Quiz & Flashcards